AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.077

TV i Navi

Ly
7
Lympis
330iA -02
Har en 16:9 navi utan TV går det att fixa TV i den?

Nån som vet? en -02:a är det
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Det går att fixa men kostar en slant. BMW har en hybrid TV-mottagare som tar in både analoga och digitala kanaler. Denna brukar gå att hitta på tyska eBay för 6-700€. Sedan behövs antenner och lite andra kablar som om jag inte minns fel går på en 2-3.000 kr samt en del jobb för att få allt på plats.

I mina ögon finns det roligare saker att lägga dessa pengar på...Har själv haft 3 BMW med TV-funktionen och det är inte mycket man tittat under dessa år. På min M5 har jag precis som du Navi utan TV och tänkte först installera ovanstående men la det på is och köpte en fräsch platt-TV för hemmabruk istället ;)

Vill du har mer info om att installera TV-mottagare så mail Bianca här på forumet för han har gjort denna operation.

___
//Ulf
Bi
3.797
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Lympis...har skickat art nr samt vilka grejer du behöver till att få tv-funktion i din bil...
Bi
261
Bil_Med_Wingar
Bmw 520d F11 - 2012
Alltså inte för att lägga näsan i blöt, men jag tror du kan få billiga portabla dvd-spelare som du kan ha i bilen , eller lägga in skärmar i nackstöd för att få se på filmer om det är tänkt för barnen under färd....

BMW - Bil Med Wingar
Ly
7
Lympis
330iA -02
etta skulle bara vara för skoj iom att det finns tv.
Barnen har jag fixat tv till redan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.