|
|
|
|---|---|
|
Hej. vågar man köpa en svensksåld 530 d 99a manuell som har rullat 40 000mil. bilen är fullservad men har 10 tidigare ägare. va säger ni ? vågar man köpa en bil som har gått så pass långt ? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det är väldigt många som åker 530D och inte ens vet om att de rullat 30-40 tusen mil, viktigt är vad som är bytt under resans gång, annars kan det vara vanskligt och bli kostsamt, en automatbil är inte alls att rekomendera vid de miltalen. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Till rätt pris så varför inte? //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Som sagt är dom skötta ordentligt så är det inget som säger att en bil som gått 40k mil är sämmre än en bil som gått 25k som är kasst servad och skruvad... Beemer 4 Life! |
|
|
Om turbo, automatlåda och dieselpump är bytt skulle jag kunna tänka mig att köpa en sådan långmilare. Det är rejält dyra grejer att byta annars. //Lövet |
|
| Jag har slutat bry mig om miltalet på bilar,skicket och d som är gjort är ju viktigast...köpte tex en passat tdi 00- som rullat 53 tusen mil,inga problem me den,besiktade utan anmärkning,folk tyckte jag va knäpp som köpte en sån bil:)däremot resten av familjens bilar som rullat 10-14 tusen mil bara krånglade,å ingen fattade varför:)men som sagt,pump,låda å turbo ä viktigt att d är gjort nåt åt,annars kan det bli dyrt... | |
| Som alltid inför köp, förutom provkörning, BMW-diagnos eller motsv. Carsoft... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.