|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
För att alla skall förstå hur trevligt vi skall ha i morgon kväll har jag försökt göra ett diagram baserat på fakta blandat med lite gissningar, nu är jag inte så bra på det här med diagram men jag hoppas ni förstår upplägget. resultatet går att skåda här: Länk Givetvis skall vi har trevligt på dagen oxå! Ikväll löser vi upp dom allra sista knutarna. Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Har stött på lite komplikationer och får inte ihop skitbilen. Är det ok att ansluta först vid kvällsaktiviteterna? Eventuellt är jag beifahrer i ett annat ekipage. |
|
|
Inga problem vi löser allt, vill du åka med oss upp till startplatsen och där åka med någon eller oss är du välkommen. Ring mig på 0733 712661 om det låter intressant. Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Måste man va medlem i bmwcs för att vara med och köra!? mvh johan |
|
|
Nja egentligen men vi har överseende med detta för din skull ; ) Dock kommer vi att ha inbetalningskort mm. med oss och givetvis ser vi att du blir medlem. Du har en hel del att vinna på det. Imorgon är det desto viktigare att du kommer!! Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Restaurangen meddelar att dom gärna ser att vi har kontanter med oss då det annars blir ett himla spring med allas olika kort. Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
| Jag åker upp med en kompis till starten och så får jag hoppas att det är någon trevlig själ som vill ha sällskap. Annars går jag det tunga ödet till mötes att få sitta i baksätet på en e36 coupé i 15 mil =) | |
|
En udda sak som ni inte får berätta för någon ; ) Båda arrangörerna av årets Südschleife har i år högst udda fordon för att vara BMW intresserade. Vi kommer att köra volvo 740 respektive volvo 745 Detta är av lite olika skäl den lösning vi tvingats till. Vi vill inte höra några som helst ord om detta och all form av pikning kommer att bestraffas med poängavdrag respektive diskvalificering! Mvh Tävlingsledningen ps- som vi ser på det nu har allting klaffat, inga punkter har fått strykas från programmet nu skall vi bara göra verklighet av det oxå. ds. Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Borde inte Paulssons bil gladeligen låna ut två tyska droskor? =) elpe300 325'an: Länk |
|
|
Jag menar, så slipper vi tråka er, för det är minsann värt poängavdrag m.m.! Hahahaha! elpe300 325'an: Länk |
|
| Vilket väder! Det kommer att bli en kanonträffhelt säkert. | |
|
Vädret ser helt underbart ut!! Nice! In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Tar även med mig min sambo och son idag... In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Godmorgon! Vi tackar för ett jättebra arrangemang! Fantastiskt roliga vägar och underbart väder. Väl planerat och genomfört. Det är också alltid lika kul att titta på alla fina bilar som deltar och att träffa ägarna. Trevlig avslutning på Edelweiss på kvällen. Christer o Christina |
|
|
Hej hallå. Ville bara tacka för en supertrevlig träff. ALLT var toppen.Jag ser redan fram emot nästa års träff. Kan man anmäla sig redan nu...?? Mvh:Jonas Brinell. |
|
| Vill oxå tacka för en mycket bra träff och god mat! | |
|
Vilken kanondag det blev! Från att ha varit nära att skita i det pga bakfylla är jag väldigt glad att jag tog tag i mig själv :) Tack förstås till arrangörerna för ett superbt genomfört arrangemang och till Anton för ett utmärkt jobb som codriver! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Hej Johan och ni andra i staben, Hemma igen i Götet får jag helt instämma med föregående talare om superbt arrangemang:-D Synd bara att vi inte kunde vara med på kvällsaktiviteterna; men det tar vi igen nästa år!! Finns det några "officiella" foton från arrangemanget att lägga ut? Vi ses igen nästa år:-D Skåne Lars Franzén |
|
|
Halllå gubbar och tjejer! Tack för en riktigt trevlig helg! Vädret var ju på vår sida :-) Kul att få träffa så många trevliga människor. Mvh Fritzon Woman get laid, men get screwed! |
|
|
Det börjar bli tjatigt nu men jag hade också jättetrevligt trots att jag var billös. Tack till Kalle för åkturen. Det enda problemet med träffen är att jag nu kommit på mig själv med att snegla på M5-annonser! ;) Stort tack till arrangörerna! /Anton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.