|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
| Jag kommer också,men det vet redan herr sjöström om:) | |
|
tjena johan , när jag skrev att man hänger med ramlade det bort att det blir 2 härifrån mvh magnus |
|
|
Härligt! vi börjar bli en samling folk! Hoppas ännu fler fattar galoppen och hänger med. Ingen lär bli besviken på årets runda. Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Hade jag inte jobbat 19-07 så hade jag lätt varit med! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Ursäkter Micke, du jobbar ju alltid när vi har träffar.. Men ok vi berättar efteråt hur skoj vi hade det! Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Mm, jag vet.. Bristande planering från din sida att inte kolla upp hur jag jobbar innan du bokar upp en träff. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Jag kommer att dyka upp! Ser fram emot en trevlig dag med fina vägar och trevliga BMW entusiaster! / John | |
|
Härligt med lite folk från gamla gardet! Jag kan nu bekräfta att slutpunkten för själva Südschleife blir motorgården i Ängelholm. Vi kommer där om allt klaffar att avsluta med en motorsprängning! Givetvis fortsätter vi lite senare med middag på Edelweiss. Vi har bokat bord för 15 personer så vi är givetvis tacksamma om ni anmäler er till det här. Kopiera namnen och fyll på eller ändra i ditt svar så har vi bra koll på läget. Johan Sjöström-Südschleife/Middag Johan Sköld-Südschleife/Middag Jenny Jörntén-Südschleife/Middag David Eklund-Südschleife/Middag ?? Kalle Hansen-Südschleife/Middag Atmos-Südschleife/Middag ?? Brynet-Südschleife/Middag ?? Br. Tryggvesson-Südschleife/Middag ?? John-John-Südschleife/Middag ?? Bumsan med respektive-Südschleife/Middag ?? Lars Franzen med fru-Südschleife/Middag ?? KG-Südschleife/Middag ?? Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Südschleife = JA Middag = JA...med STOOORA Tyska bier. Mvh:Jonas B. p.s vilken avdelning tillhör jag egentligen då jag bor i Moheda utanför Växjö?? nr: 06868. |
|
|
Johan Sjöström-Südschleife/Middag Johan Sköld-Südschleife/Middag Jenny Jörntén-Südschleife/Middag David Eklund-Südschleife/Middag ?? Kalle Hansen-Südschleife/Middag Atmos-Südschleife/Middag ?? Brynet-Südschleife/Middag samt extra STOORA öl Br. Tryggvesson-Südschleife/Middag ?? John-John-Südschleife/Middag ?? Bumsan med respektive-Südschleife/Middag ?? Lars Franzen med fru-Südschleife/Middag ?? KG-Südschleife/Middag ?? Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Då vårt besök på reataurangen tenderar att växa ser gärna Edelweiss att vi förbeställer maten. Jag har länkat till menyn och hade uppskattat om vi kunde hjälpas åt att fixa detta. Jag tror det räcker att ni talar om vad ni skall äta till huvudrätt alltså inte för eller efterrätter och drycker (Dom serverar Bitburg!) Länk Vi börjar med oss själva Johan Sjöström-Südschleife/Middag Jägerschnitzel Johan Sköld-Südschleife/Middag Jägerschnitzel Jenny Jörntén-Südschleife/Middag David Eklund-Südschleife/Middag ?? Kalle Hansen-Südschleife/Middag Atmos-Südschleife/Middag ?? Brynet-Südschleife/Middag samt extra STOORA öl Br. Tryggvesson-Südschleife/Middag ?? John-John-Südschleife/Middag ?? Bumsan med respektive-Südschleife/Middag ?? Lars Franzen med fru-Südschleife/Middag ?? KG-Südschleife/Middag ?? Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Johan Sjöström-Südschleife/Middag Jägerschnitzel Johan Sköld-Südschleife/Middag Jägerschnitzel Jenny Jörntén-Südschleife/Middag David Eklund-Südschleife/Middag ?? bmwagnus med sällskap Südschleife/Middag ?? 1BJÖRN Südschleife/Middag ?? Don Thomaso Südschleife/Middag ?? Kalle Hansen-Südschleife/Middag Atmos-Südschleife/Middag ?? Brynet-Südschleife/Middag samt extra STOORA öl Br. Tryggvesson-Südschleife/Middag ?? John-John-Südschleife/Middag ?? Bumsan med respektive-Südschleife/Middag ?? Lars Franzen med fru-Südschleife/Middag ?? KG-Südschleife/Middag ?? Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Anton Lind Südschleife/Cognacsflamberad pepparstek (fick nog av det typiskt tyska köket på ett tag efter ringenbesöket för en månad sen, men deras öl dricker jag mer än gärna!) |
|
|
Ehem, såhär skulle det nog vara! Johan Sjöström-Südschleife/Middag Jägerschnitzel Johan Sköld-Südschleife/Middag Jägerschnitzel Jenny Jörntén-Südschleife/Middag David Eklund-Südschleife/Middag ?? bmwagnus med sällskap Südschleife/Middag ?? 1BJÖRN Südschleife/Middag ?? Don Thomaso Südschleife/Middag ?? Kalle Hansen-Südschleife/Middag Atmos-Südschleife/Middag ?? Brynet-Südschleife/Middag samt extra STOORA öl Br. Tryggvesson-Südschleife/Middag ?? John-John-Südschleife/Middag ?? Bumsan med respektive-Südschleife/Middag ?? Lars Franzen med fru-Südschleife/Middag ?? KG-Südschleife/Middag ?? Anton Lind Südschleife/Middag Cognacsflamberad pepparstek |
|
|
Johan Sjöström-Südschleife/Middag Jägerschnitzel Johan Sköld-Südschleife/Middag Jägerschnitzel Jenny Jörntén-Südschleife/Middag David Eklund-Südschleife/Middag ?? bmwagnus med sällskap Südschleife/Middag ?? 1BJÖRN Südschleife/Wienerschnitzel Don Thomaso Südschleife/Middag ?? Kalle Hansen-Südschleife/Middag Atmos-Südschleife/Middag ?? Brynet-Südschleife/Middag samt extra STOORA öl Br. Tryggvesson-Südschleife/Middag ?? John-John-Südschleife/Middag ?? Bumsan med respektive-Südschleife/Middag ?? Lars Franzen med fru-Südschleife/Middag ?? KG-Südschleife/Middag ?? Anton Lind Südschleife/Middag Cognacsflamberad pepparstek In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Vi kommer/ Christer - Christina Johan Sjöström-Südschleife/Middag Jägerschnitzel Johan Sköld-Südschleife/Middag Jägerschnitzel Jenny Jörntén-Südschleife/Middag David Eklund-Südschleife/Middag ?? bmwagnus med sällskap Südschleife/Middag ?? 1BJÖRN Südschleife/Wienerschnitzel Don Thomaso Südschleife/Middag ?? Kalle Hansen-Südschleife/Middag Atmos-Südschleife/Middag ?? Brynet-Südschleife/Middag samt extra STOORA öl Br. Tryggvesson-Südschleife/Middag ?? John-John-Südschleife/Middag ?? Bumsan med respektive-Südschleife/ Wienerschnitzel / pepparstek Lars Franzen med fru-Südschleife/Middag ?? KG-Südschleife/Middag ?? Anton Lind Südschleife/Middag Cognacsflamberad pepparstek |
|
|
Tzatzikischnitzel ,1 st Planstek med hemlagad Duchess potatis med oxfile, 1 st magnus |
|
|
Här kan man ju inte sitta och läsa....... dräglar ju ner hela tangentbordet. måste ut och proväta någonstans. återkommer i morgon om mitt tilltugg till de väldigt gooda,stoora,tyska ölen.... /Jonas Brinell. |
|
|
Låter supertrevligt men som det ser ut nu så jobbar jag den helgen. Ska naturligvis försöka ta ledigt :) |
|
|
uppdaterar listan med mig själv (Thomas Ohlsson istället för DonThomaso) och flickvännen (Caroline Kesselman), vi hänger båda med till Edelweiss! Johan Sjöström-Südschleife/Middag Jägerschnitzel Johan Sköld-Südschleife/Middag Jägerschnitzel Jenny Jörntén-Südschleife/Middag David Eklund-Südschleife/Middag ?? bmwagnus med sällskap Südschleife/Middag ?? 1BJÖRN Südschleife/Wienerschnitzel Thomas Ohlsson Südschleife/Middag Bearnaiseschnitzel Caroline Kesselman/Middag Mozzarellafyllda färsbiffar Kalle Hansen-Südschleife/Middag Atmos-Südschleife/Middag ?? Brynet-Südschleife/Middag samt extra STOORA öl Br. Tryggvesson-Südschleife/Middag ?? John-John-Südschleife/Middag ?? Bumsan med respektive-Südschleife/ Wienerschnitzel / pepparstek Lars Franzen med fru-Südschleife/Middag ?? KG-Südschleife/Middag ?? Anton Lind Südschleife/Middag Cognacsflamberad pepparstek |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.