|
|
|
|---|---|
|
Har småsneglat länge på en M3 E36, men jag blir smått chockerad/äcklad över vad vissa människor gör med sina bilar i fråga om styling. Hemska oproportonerliga vingar, fula fälgar, konstiga varianter på framlyktor etc. Jag kan inte komma ifrån att orginalen till nästan 99% alltid har en snyggare helhet än de "hemstylade". Dessutom och kanske framför allt så står designen sig så mycket bättre genom tiden på orginalen. Hur är egentligen intresset för dessa stylade? Fler än jag som ryggar tillbaks på direkten? Ja ja, jag vet... Smaken är som baken... | |
| Styling som bara en "kännare" ser är snyggt, tex lackade lister eller handtag, kanske nån läpp på frontspoilern osv...Men "extremstyling" går fet bort i mina ögon,finns ett praktexempel på hur illa det kan bli på blocket.se, en turkos-blåaktig M3 som är ungefär det fulaste man kan hitta, finns en tråd om bilen under "styling"... | |
|
Skulle gärna köpa en E36 M3.a ifall de gick att hitta i fint orginalskick med bra dokumentations för rätt pengar. Jag har väldigt svårt för styling utanför orginaltillbehör. |
|
|
Original eller näst intill original är vad som gäller, allt annat är helt ointressant. Jag skulle gärna köpa fd polizei M3 Limo 3,2: an i Alpinweiss, den hade ett bra pris för 4-5år sedan, typ 90tkr för en 98: a med ca 230tkm. Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.