|
|
|
|---|---|
|
Länk BMW 325iA Cabrio E30 1986 Ja, mina kära autopowerwänner, vad tycker ni om annonsen? Utformning? Bilens pris? Bara en bild, men hänvisning till fotoalbumsida? Möjlighet att sälja en cabrio nu när hösten är i antågande? Får väl se... Begäret efter nytt tar över fast jag inte vill... aaaahhhh!!! Det finns ju mycket kul. E24, 02, E28M535... Eller också garageras den och plockas fram till våren. | |
|
Tycker den verkar vara "rätt prissatt" mht bilderna+beskrivningen... För det du begär så verkar den helt klart prisvärd. Visst,cabvagnar är ju inte så lätt att kränga till "rätt pris" såhär till hösten(jaja,inte riktigt ännu) men jag tror att din går att sälja nu.. Automatlådan sänker normalt värdet på en E30(och en del andra vagnar också),men nu snackar vi cab så då är det helt okey..dvs priset är ganska så rätt satt tycker jag ändå.. Men det är ju först när man sett vagnen ifråga som man kan säga säkert om den är "värd sitt pris" :) Lycka till,måste man tillägga :) Jo..visar det sig "helt dött" så får du väl vänta till våren...naturligtvis då man egentligen ska sälja en cab. Mvh Janne. |
|
|
Tackar, verkar som jag hittat rätt då. Ja det kanske finns en liten förhoppning att den inte blir såld heller, hahaha. Väntar jag till våren blir det ju rufs-i-håret-njutning igen ;-) Vill någon ha den så passa på nu, när jag är svag... |
|
|
Äh... Va fan. Ångra mig och tog bort annonsen. Så kan det va, den är ju trots allt snygg, så jag skulle nog ångrat mig till våren ändå, hahaha. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.