|
|
|
|---|---|
| Tokdyra på BMW har jag hört. Går dom att köpa billigare nån annanstans? | |
|
Vill inte ge 5400 spänn för två spindelleder, det är ju vansinne. ingen som känner till om det finns nån butik med bättre priser i sverige eller exempelvis tyskland? Kan ingen tyska så länk å så där hade uppskattats... |
|
| 40.000 medlemmar här och ingen vet? hehe, det tror jag inte på. Oh well, jag frågar på nått volvo-forum istället. | |
|
;) Kolla vad de kostar hos BMW i Tyskland, lite billigare kanske... Mvh |
|
|
Precis vad jag tänkte, men hur går man tillväga då? kan man maila snubbarna? Jag kan nada tyska som sagt... Väljer man bara vilken butik som helst eller letar man upp en mailadress på bmw.de? |
|
| Det kanske finns nån tysk mekonomen eller Meca typ? | |
|
Om du inte kan tyska alls så blir det lite svårare... Tyvärr är nog priset bara 10-20% lägre hos BMW i Tyskland, det kanske finns nåt på eBay.de men det är tveksamt. Mvh |
|
|
På bildelsbasen kan det dyka upp prylar ibland: Länk När det gäller stötdämpare fram till iX finns en annan tråd och lösning: Länk Mvh |
|
| Tack för svaren, boys n girls, men jag tröttnadde. Köpte nya... | |
|
glömde, hade redan prövar alla för mig möjliga vägar i 3 veckors tid. Nu måste fina bettan få komma ut i trafik igen och jag får helt enkelt kosta på henne dom 5000:- plus moms för spindelleder hur surt det än känns... Att ett par stycken svarade i tråden ändå känns kul, några som bryr sig i alla fall. :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.