|
|
|
|---|---|
|
Vad anser ni om att montera en tvådelad solgardin i bakrutan? Blir det snyggt eller förstör man imagen och stilrenheten i min beigea inredningen då? Själv gillar jag det men blivit nu lite fundersam sedan flera av mina vänner avrått mig från detta då man skulle se ut som en pizza-raggare då. //Dominik | |
|
Finns det inte någon original solgardin bak i din eller att köpa till? Jag tycker att det ser bättre ut med original och stilrent, helst en som täcker hela bakrutan, alltså inte tvådelad. //Schnitzer |
|
| "Pizza-raggare"! Alltså jag blir så förBANNAD när jag hör såna här uttryck ifrån folk som inte äger BMW... "kebabräcer", o gu vet allt vad de hittar på för ngt! Ren o skär avundsjuka är vad det är! Om du Dominik vill sätta upp en solgardin i din bil, o tycker det är snyggt, GÖR det! Haka inte upp dig på vad andra tycker... | |
|
Dominik, det finns BMW original solgardin till din modell, både manuell och elektrisk. De är inte helt billiga men de är både snygga och funktionella. Jag tycker personligen att det är lite störande att titta i backspegeln när det är olika ljust vid bakrutan (delad gardin). Men vill du ha delad gardin så sätt dit det! Som jag brukar säga: Alltid retar det någon... och då är det välinvesterade pengar! Mvh |
|
|
Tack för Era synnpunkter! Det blir en original solgardin till nästa vecka. Biltema-varianten som just nu ligger i baksätet (49,50:-) åker tillbaks till affären. //Dominik 'Respect is something one earns not get' |
|
jogge |
klart du ska köpa gardin?? måste ha en själv, var köpte du din.originalgardin!! finns fan ingenting häruppe i norrland. |
|
Hmm....kanske man skulle rycka toningen å stoppa dit en sån där istället, nån som har sett hur de ser ut på en e34:a me grått sport skinn i, blir de snyggt elr ska ja ha kvar toningen Mvh Mr-speed 360 * 3 e väldit skönt att göra =) |
|
|
Mr Speed: Gardin (orginal) ser mer "smakfullt" ut än toning. /J |
|
| Är inte det här en fråga mman lär ställa på styling området, kanske inte är nån ordning på er.. | |
|
Bmw är ju en Pizza-raggare eller en Kebab-racer bil:) Åt minstone dom äldre bilarna. Lyssna på dina kompisar.... Eller så åker det runt Snorungar i dom äldre bilarna.. Kan även säga Bla........ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.