AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.424

Vad tror ni om denna 330 Ci på blocket

Hej alla, Är ute efter en ny bil. Fastnade för denna. Annonsen inger ett seriöst intryck. Vad tror ni om priset mm?

Länk
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Har också kollat in dem. Håller med om att annonsen ger ett bra intryck. Priset är väl ok med tanke på utrustningen. Många försöker ju få de pengarna för snikutrustade 01or.

//Lövet
Japp... jag har iaf mailat snubben och bett om att få lite mer info + bättre bilder. Vekar allt bra så kanske man drar ner till sthlm i tittar på den (bor i Umeå).
De
763
Deimos
320d GT xdrive -16
Svensksåld utan rostskyddsgaranti.. kolla rost!!! Glöm inte att ta med en sats med torx och skruva bort handtaget på bakluckan. Felkonstruerat i mitt tycke, varje gång man rycker i handtaget skaver plasten mot lacken=djupare och djupare skador som förr eller senare rostar! Jag såg skador där på alla ci jag kollade på när jag skulle handla...
Ser mycket fin ut, bra bilder runt hela bilen, annonsen känns seriös och välformulerad, om jag var intresserad av en 330 E46 skulle denna vara en av dem jag skulle kolla upp, imola är snygg och svart skinn är inte fel.

Nu kanske ni inte är intresserad av en M3 E46 men de ligger inte så långt borta i pris, finns ju ganska många till salu med bra prutläge på nu i höst.

/Micke

Länk
Ger ett mkt bra intryck med undantag från fälgarna - måste vara bland de fulaste bmw skapat...

Deimos; tur man inte är säljare - för mig hade du då aldrig fått skruva istär bilen =)
Det här är väl också en kanidat... inte lika attraktiv kanske men betydligt förre mil vilket är ett plus.

Länk
Vaders; Har du fått din touring såld? Kul isåfall!

Tycker du gör helt rätt i att leta efter en imolaröd - så ruskigt läcker färg, speciellt i verkligheten!
Japp.. sålde den i onsdags.. Var ruskigt nöjd med bilen men det är alltid kul att ha pengarna på kontot och kunna börja spana efter nått nytt :-)
Jag har länge velat ha just en imolaröd coupe med p-paket och svart skinn.. riktigt snygg kombination! Sen är det väl bara 18-19" CSL fälgar och en svarta njurar fram som saknas :-)
Kanske som Micke säger, satsa på en M3, t.ex:

Länk
Länk
Länk

Lycka till!
Här är ju annars några andra alt. kanske:

Länk men aut. kanske inte är intressant
Länk 330 kompressor
Länk 330 iM -03

Länk Bmw 330 ci 19" CSL tyvärr inget M-paket

Länk Imolaröd M3 -01
Jo det finns rätt mkt bilar ute på blocket nu.. känns riktigt bra att vara köpare och inte tvärt om :-)

Får väl se vad det blir..
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
175.000kr för en standardutrustad 330 Ci? Eller 230.000kr för en 330 E46? Det var inte de billigaste E46orna direkt du letade fram nu ;-)

//Lövet
Nja vill man ha något billigare så ska man väl typ kolla på något liknande:

Länk
Länk

Länk
Länk
...

Men vill man ha en Imolaröd, M-paket, svensksåld, få mil, nyare årsmodell mm. så får man gå upp lite i pris...

Mvh Urban
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.