|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken säger har jag en 320 e46 touring -02 och en 330 ci -01, jag behöver en dragkrok på en av vagnarna men har svårt att bestämma mig för vilken , vad skulle ni ha gjort ? 330 har ju mer hästar och kan ju lättare dra en husvagn t ex, men vill man ha en dragkrok på en coupé ? Jag ser inge hinder till det men tappar man värde ? Båda bilarna kan använda samma sort dragkrok (avtagbar) . 320 är väl lite fördel om det sitter en krok på vid försäljning, men minus att den får jobba hårdare att dra . Som sagt kan nån hjälpa mig om förslag ? | |
|
Vilken bil planerar du att behålla längst? Har du behov av Touringens extra utrymme när du använder draget? Skall du dra så tungt att du behöver extra kraften i coupen? Dessa frågor skulle jag låta fälla avgörandet. **BMW-ägare i 28 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
De är båda rätt nyligen iköpta så jag ser inte att jag ska sälja någon än på några år , jag använder draget väldigt lite , låna en släpvagn nör man kör till tippen m m, har en husvagn jag använder vid jobb så aldrig att dra med sig på semester. Husvagnen kör jag till arbetsplatsen och förhoppnings vis imte flyttas allt för ofta . |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.