AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.070

320 m-sport -04. värdering på blocket

ku
48
kungshult
320 M-sport -04
Super seven med BMW drivlina.
Behov av ny bil.
Hur tror ni denna bil ligger i pris, själv tycker jag den ligger rätt med den utrustningen.
Länk
Jag har tittat på den, lacken är inte den som de har vatt jätte rädd om, behöver ordentlig polering + ett par små buler som får fixas. invändigt i kanon skick.
Om jag nu ska tala för min egen del..... Jag skulle försöka hitta en liknande bil som hade bättre lack om endast nån liten buckla. Sedan så borde du kunna få ner priset en aning. I övrigt en riktigt fin bil!
ku
48
kungshult
320 M-sport -04
har tittat runt ganska mycket i skåne och halland. svårt att hitta med m-sport och komfort packetet under 150.000kr.
Alla andra bilar jag har tittat på så har de vatt nypolerade, sånt lurar en också.
bilen är inte repad eller över normalt med stenskott i fronten. men behöver poleras, buklorna är små och mjuka, så jag tror att de går att trycka ut ganska lätt från baksidan. ser inte ut att va dörr uppslag, inga väck.

sen är det stort + med Hk stereon, sollucka, gardin i bakrutan, pdc

Aha ok.. Jo men då låter det ju ändå OK. Du får väl dra till med ett riktigt fint skammbud :-)
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Hr har du 2st alternativ, Novations bil känner jag igen sedan ett par månader tillbaks i alla fall. Kanske går att pruta lättare då?

Länk

Länk

Lycka till med bilköpet!
Den på Novation har den mest blästrade front jag någonsin har sett på en E46. Strålkastarglasen är helt vita. Man undrar hur det har kunnat bli så på 14000 mil.
ku
48
kungshult
320 M-sport -04
jag köpte bil i simrishamn orienrblåmetalick. den som jag tyckta var dåligt skött utvändigt. helt toppen invändigt.
Var förbi en lokal bil polerare idag som har bra rykte om sig, han tyckte inte det var så farligt så jag boka en tid så skulle han fixa en ordentlig polering.

det enda problem jag har hittat nu på bilen är Bi-xenonen som reflektorn är kass på högersida, den är bytt på vänster till AL.

Då får man passa på och gratulera!!
ku
48
kungshult
320 M-sport -04
Tackar

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.