|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Kommer att få datumet bekräftat i morgon. Det blir antingen den 6:e eller den 13:e september. Bokningsförfarndet har ändrats, så jag har fått ringa runt lite, men nu verkar det lösa sig. bmw 1602: Hehe, gissar att det är Kim som gömmer sig bakom den signaturen :) Har du hunnit byta turbo? Jag kommer att köra med min nyinköpta, vässade M535i. Är ju lite mer motor och väghållning i den än i 02:an :) Speed kills - Ford owners live forever |
|
| Ach ja stemmen si bitte, håller på att lösa d problemen. Kanon att d börjar arta sig med banan. Funkar vita faran som du önskat, väghållningen ska vara lite sisådär då får man ju ratta :-o ,bilen var helt i min smak iallafall låg fet och arg... | |
|
host bättre väghållning i e28a än 02 är väl att jämföra att spela stradivarius med grytlapparna på,nännä 02 knäpper man inte på näsan ostraffat. Fast det ska bli skojj att se 535an i fullt flås,den har ju faktiskt bmws grymmaste front. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Kim: Jajemen, vita faran går som den ska :) Hoppas din röda fara snart gör det samma! Micke: No disrespect ;) Nu jämför jag MIN 02:a med MIN E28:a. Då vinner nog E28:an... Särskilt som min 02:a fortfarande står med rasad växellåda efter besöket på Nürburgring. Men jag håller helt klart med om att 02:an är roligare, däremot är nog M535:an effektivare :) Speed kills - Ford owners live forever |
|
|
Ja jag har som plan att dyka upp. Dock inte med turbo E30:n då den ska vara hel på kvällen. Blir allra sista svängen med den sedan så blir de turbo Touring för hela slanten. Kommer nog köra med Touringen på konkörningen om man inte hjälper till med att jobba där istället ///Micke M5:an Länk |
|
| Nu är datumet spikat, det blir lördagen den 6:e september. Mer detaljer kommer ikväll eller i morgon. Jättebra om du kan hjälpa till och jobba lite Micke, lovar att du kommer att hinna köra också. Mvh Mattias. | |
|
Så här blir det. Några små ändringar sen sist, 60 kr för att köra istället för 50 (pga högre kostnad för att hyra flygfältet). Snälla ni, ta med jämna pengar. Det kan eventuellt bli en liten driftingavdelning också. Peoples Choice pokal blir det i alla fall :) BMW Club Schweden inbjuder till - Gästrikesektionens Höstträff 2008 - Lördagen den 6:e september på Tierps flygfält Kommer att skyltas från "Gamla E4:an" Förarträning i manöverbana/konbana. Insläpp förare kl 08.30-10.00 - Kom i tid! Körning ca kl 10.30-14.00 Alla BMW som är i trafik är välkomna. Bilen måste alltså vara skattad, besiktad och försäkrad. Undantag för tävlingsbilar kan beviljas, maila i så fall till gefle@bmwcs.com med en förfrågan. Gratis för medlemmar i BMW CS - giltigt medlemskort måste medföras! Pris för icke medlemmar är 60 kr - Jämna pengar uppskattas! Endast parkering/utställning inom området - 20 kr (alla bilmärken) Hjälm ska användas liksom heltäckande skor (alltså inga tofflor, träskor eller liknande) och givetvis säkerhetsbälte. Inga lösa föremål får finnas i kupén vid körning. Manuell tidtagning (stoppur) - du kör bara mot dig själv, inga resultat anslås. Föranmälan är inget måste men uppskattas. Anmälan görs till gefle@bmwcs.com. För löpande information om träffen, se Evenemangsforumet på www.bmwcs.com. Där finns det även möjlighet att ställa frågor. Hjärtligt välkomna! Speed kills - Ford owners live forever |
|
| Folk som ska åka från borlänge/falun med omnejd, vi kan väl mötas upp på rastplatsen/vågen ute i Hosjö vid 08.00? | |
|
Vägbeskrivning: Sväng av motorvägen (E4:an) vid Tierp, avfart 193. Kör mot Söderfors på väg 292. När ni kommer fram till "gamla E4:an", sväng vänster (söderut). Efter cirka 1 kilometer är det skyltat "Flygfält" åt höger, där svänger ni in. Kommer även att stå skyltar med "BMW Träff" där. Speed kills - Ford owners live forever |
|
|
Välkomnar dalagänget som redan vid förra träffen var en ansenlig samling:) Självklart är du välkommen var än du/ni kommer ifrån. Mattias:off: hur tror du det ser ut på gräsfronten?alltså inte brajja utan det där gröna som växer på sidan om banan.Kan man kolla detta med Tierps kommun. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Vill du ha en offroadbana för X3:or och X5:or? ;) Hehe, skämt åsido så har jag ingen aning om hur gräset ser ut. Men jag har inte tänkt att vi ska behöva parkera några bilar på gräset den här gången om det var det du tänkte på. Speed kills - Ford owners live forever |
|
|
Micke O Matte: Då jag inte kommer med turbo racern denna gång utan familjebilen så finns de lite plats att släpa skit ifall de skulle behövas vill säga. 1st kona eller nå liknande :) ///Micke M5:an Länk |
|
|
Micke:Kolla i powerposten. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Tja kikar man på Länk så ska det droppa lite nu i början på veckan men sen är det uppehåll 10dygn.Så det är bara o hålla tummarna på nice väder. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Jag bangar! :( Har inte orkat fixa den strejkande kylfläkten på bilen och hinner inte göra det innan lördag heller. Kör så det ryker! M3 E30Länk |
|
| Jag räknar med att komma. | |
|
Nu har jag hämtat nyckeln till flygfältet och även provsladdat asfalten :) Har även fått Peoples Choice pokalen från Skylt & Gravyr. Speed kills - Ford owners live forever |
|
|
Låter bra det Mattias,själv har man åkt på jordens fördylning men är nog piggare till helgen. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| Ska försöka komma.Hoppas att jag hittar dit med. | |
|
Hoppas du kommer, 2002tii! Att hitta dit är inga problem, följ vägbeskrivningen lite längre upp i tråden bara. Speed kills - Ford owners live forever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.