|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Mina bakskärmar ser tråkiga ut på min e30, så jag tänkte jag skulle byta dem. Tycker det känns tramsigt att bara byta kanten, och jag vill byta HELA skärmen, var kan jag hitta hela bakskärmar NYA, och till vilket pris. Även intresserad av framskärmar NYA. //Johan //Nydell | |
|
Du hittar bakskärmar och fram skärmar hos bmw och jag gissar på baksärmar ligger på 4500:-/st. och fram på 1200:- Fram finns pirat för rimliga små pengar hos typ mekonomen (med sisådär passform) |
|
|
Har köpt en framskärm tidigare som blev importerad från tyskland genom svenskt företag, 550kr har jag för mig att jag gav, perfekt passform. //Nydell |
|
|
Hela bakskärmar till E30 kostar 2750:-/st hos BMW (frågade för en månad sedan.) Yttre innerskärmarna kostar ca 800:-/st (Brukar åxå vara dåliga om ytterskärmarna är rostiga) Billigt tycker jag, ska beställa i höst till min 318iS. Bakre skärmarna finns nog inte som piratdel, bara framskärmarna. Mycket jobb med att byta hela bakskärmarna, men det är det nog värt om bilen i övrigt är fin. |
|
|
Tanken är att jag ska laga all rost jag kan hitta, samt bredda den "avesta" breddning eller vad de kallas. Ska de kosta 2750 kr köper jag plåt o gör egna kopior.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.