|
|
|
|---|---|
|
Hej! Min generator har gett upp. Lämnade in den hos min lokala bilel verkstad i Skövde. De har konstaterat att en diod har pajat, men de hinner inte fixa den förrens om två veckor tidigast. Då jag är beroende av bilen söker jag någon som skulle kunna fixa den så fort som möjlig. Generatorn: BOSCHnr. 0122 468 015 Gärna i skaraborg/örebro-trakten. Mvh. Bjarre | |
|
Hej igen! Jag surfade runt lite och hittade dena generator: Länk Priset verkar ju vara helt ok. 369 EURO. Vad menas men Pfand 100 EURO, är det något som tillkommer? Någon som känner till firman som säljer denna? Mvh. Bjarre |
|
| Du får ge dem 100 euro som du får tillbaka när din defekta är dem tillhanda. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Bil&Elservice i Örebro öppnade i måndags efter semestern, de kan fixa ett diodbyte på en sådan generator vet jag i mån av tid så klart ring o kolla. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Hej! Tack för svaren! Dock så hade Blixtservice i Stockholm en nyrenoverad på hyllan för ca. 2900:-, monterade den igår och det fungerar nu igen som det skall. Kan varmt rekomendera Blixtservice, snabb och bra service. Mvh. Bjarre |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.