|
|
|
|---|---|
Filip_J |
OBS! Det här är bara ett litet smakprov! Enjoy! Anledningen att jag la den på den här sidan är att kvalitén blir riktigt bra (inte som på youtube). 1. Klicka på länken 2. Skriv in koden som står där 3. Vänta 45 sekunder, free download Länk |
| Låter som det kan vara ett rätt högljutt system? Men skönsång i den högre klassen är det :D. Måste passa på och berömma kärran din som ser sjukt läcker ut bestyckad med csl hjul. Phoenixgul gillar jag mer och mer. | |
|
Jag ser då ingen "kod" nånstans efter jag kommit till mega-siten. Ungefär var på sidan är den? Provade med P1GDWY66 som står i URLen, men den funkade inte. |
|
|
Till höger om Megaupload står det. Ange *** här. Bara att fylla i det i rutan och klicka på download. |
|
| Nu såg jag det! Tack för hjälpen! :) | |
|
Vad är det för grej som du har över luftspjället. snygg kamera vinkel mer sånt. MVH Jocke |
|
|
Nu vet jag inte om kameran förstärker ljudet.. men blir inte så högt ljud jobbigt i längden? // M.V.H. Daniel |
|
Filip_J |
Sitter en extra mic på kameran. Det är outhärligt på längre sträckor, iaf på höga växlar låga varv. Det gäller att gasa mycket :) |
|
hehehe :) // M.V.H. Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.