|
|
|
|---|---|
|
Har sett att de senare modellerna av E36 har en något annorlunda grill. Lite fetare, mer tilltagen. Undrar nu om jag kan byta till en sådan grill utan att behöva göra plåtjobb. Grillen ser något större ut än den äldre modellen jag har. Mvh Henik. | |
| Ja, grillen kom 1997. Den finns att köpa för eftermontering. Priset ligger runt 1500:- på www.nfs.nu | |
|
Jag köpte nyare grillen på BMW och gav under 1200kr Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
OK, tack. Har kollat in den på www.nfs.nu Jag lär alltså lacka den oxå. Då blev genast grillen några 1000-lappar dyrare! :( Mvh Henik. |
|
|
Henrik, var bor du? Killen som lackade mina delar gjorde tidigare den kända BLÖJEXPRESSEN. Han tar nog inte mer än tusenlappen MVH KJELLEN |
|
|
Tjenare. Jag lackade min grill (röd), njurarna (svarta) samt ögonlock för 500:-. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
gagge |
jag ska lacka mina ögonlock. vart e de billigast? nån som vet nåt i närheten av uppsala o en prisuppgift möjligen? gagge |
|
POWERKJELL:Jag bor i Sandviken/Gefle området. Jasså, så billigt? Lackarna som jag har anlitat tidigare, tar en startavgift på 1000:- Detta endast för färgblandning & "boxen" Boxen: Uppvärmning av lackboxen för bränning av lacken. Jag antar att metalliclack är dyrare oxå. Mvh Henik. |
|
djhenk |
Jag undrar också om man måste arbeta med plåten på något vis. Sitter den skruvad i resten av karosseriet eller måste man svetsa? /Henke |
|
Har köpt en som ligger hemma i väntan på lack. den är bara att skruva på. Glöm inte att köpa njurarna också. /T.P. |
|
|
Nu har du tre projekt på gång. Lysande växelspaksknopp, fotbelysning, och ny front. När ska du sluta sitta här o snacka, för att istället gå ut i garaget o skruva??? =)) / Pelle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.