|
|
|
|---|---|
|
Hej på er, tänkte dra nytta av alla Bmw fantasters kunskaper igen, har ju gått bra förr :). För drygt 1 vecka sedan hämtade jag min drömbil, en Bmw 330i -2002a som var uttagen 2003. Utrustad med bla SMG Låda, M-Sport och Navigation 16:9. Har dock ett par funderingar angående Navigatorn. Det enda jag vet om den egentligen är att det är Bmws original 16:9 Navi som suttit i den sen bilen var ny. De val jag har på den är Computer, GPS Navigation och Monitor Off. M;in fundering gäller CD Växxlare / IPOD koppling. Jag åker ca 15 mil om dagen och är beroende av att alltid ha ny fräsch Metal / Hårdrock laddat i växlaren! Problemet är bara att då man har 6 Cd skvor tar musiken ganska fort slut och man börjar om från början igen. Finns det någon MP3 Cd växlare till dessa enheter och isåfall var / pris?. Skulle även vara guld att kunna se vad man laddat cdn med ( id3 tag stöd ). Som det är nu står det ju bara CD 1, Cd 2 osv. Kan man byta mot MP3 cd antar jag att detta löser sig automatiskt. En annan sak jag lurat på sista dagarna är om man på nått sätt kunde montera IPOD eller likvärdigt i den. Sett på vissa forumtrådar att detta verkar vara möjligt. Skulle uppskatta något enormt om någon kunnig innom ämnet kunde förtydliga detta för mig. Dessutom upptäckte jag idag att det "rullar" lite lätt på navigatorskärmen, inte mycket men i vissa lägen syns det lite grann, någon som vet vad detta kan röra sig om? //Andreas | |
|
Kan det här vara något... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.