|
|
|
|---|---|
|
Vill bara varna för denna bilen med regnr. ESO664. Enligt annonsen ska den ha gått 15000-15999 mil. När jag sålde den hade den gått en bit över 21000 mil. Detta ser man dock lätt när man beställer de senaste besiktningsprotokollen från Bilprovningen, vilket man hoppas de flesta gör innan köp. Länk | |
|
Det står ju att det finns besiktningspapper men det är klart, kanske bara det senaste som enligt vägverket visade 150843 km 08-05-09. För övrigt så är det en -95:a och inte en -96:a som står i anonnsen. Antar vidare att du köpt en ny 328 cab som då är en -97:a? ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Ja, det stämmer precis nyinköpt Länk. Om du beställer de senaste protokollen så ser du hela historien. Bilen är tillverkad sent -95. Och blir väl då en modellår -96 om jag inte minns fel. ? Tänkte en varning kunde vara på sin plats. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Enligt chassienumret ER58235 så är den tillverkad februari 1996 säger real oem.. Dessutom går telefonnumret i annonsen inte till den reggade ägaren utan en reggad fd ägare (kan inte stava) som sålde bilen för 14 måndar sedan. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Bra med sånt här. Kudos till dig Almhult. Åk före du så väntar jag på dig där. |
|
|
ESO664 till pärmen... Bra gjort almhult! Mvh |
|
|
Det skulle kanske finnas en forumsdel eller ett register där man kan samla trådar om skruvade bilar, med reg-nummer och besiktningspapper etc... Mina bilar: Länk |
|
|
Har varit på tal om svartlista förrut men det blir för tungt att hålla reda på då någon/några MÅSTE ta reda på och bekräfta till 100% att just den bilen är skruvad. Annars är ju tanken god. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.