|
|
|
|---|---|
|
Hej igen. Har kört av mitt växellådsfäste till en 535 (en 3 dm lång aluminium balk) så lådan ser lite hängig ut (väldigt skoj ljud at köra med kardan skrapandes mot den där skyddsplåten förresten!). Har provat med ett fäste från en 530 (V8) med passar inte alls. Finns dom att få tag på? Har Mekonomen? Finns inte på deras webkatalog iaf. Är de nån som har beg så köper jag gärna! Behöver de innan sönda. Alla svar välkommnas! | |
|
Hej, har du kollat på bildelsbasen.se? Tror knappast att Mekonomen har denna. BMW lär annars ha balken. Lycka till! //Håkan |
|
|
Även här finns endal att hitta...Länk |
|
|
Tro det eller ej men BMW säljer faktiskt reservdelar till din BMW. Du kan i princip bygga en ny e34 av reservdelar, så mycket finns kvar att köpa. Kostar ungefär 300-400:- Heter 23711137182 om din bil är tillverkad 9/89 eller senare annars 23711130775 om den är tillverkad före 9/89. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
Tack för alla svar! Har letat som en galning på alla anonser ja kunde hitta och kollat alla skrotar och även Mekonomen, har inte fått nått napp än tyvärr. Blir väl att åka till BMW i morrn då om dom har ett så bra pris! Hade förväntat mig iaf de dubbla. Du vet inte om dom har de hemma eller hur lång tid de tar att få hem? Tack igen! |
|
|
Hej, denna del finns säkert inte hemma, men ibland kan man bli förvånad över hur mkt delar som finns i lager. Annars brukar det normalt ta en dag för dem att få hem delarna. Förutsatt att de finns i Sverige/Malmö. //Håkan |
|
| Ja ringe M-bilar i Västerås och de fanns 2st i hela sverige, han skulle ta hem en till på Torsda så ska han ringa när han har den så är de bara att hämta, 460:- kostar den. Kanon service måste jag säga! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.