|
|
|
|---|---|
|
Något för alla BMW-frälsta kanske ? Länk | |
|
Den var riktigt gräslig... Andas rätt mycket 80-tal med alla konstiga telefoner i diverse former. ///BMW - Was sonst! |
|
BCR |
Gräslig formgivning! Får BMW syn på detta varumärkesintrång så kommer de att fortast möjligt be tillverkaren att ta bort produkten från marknaden. Annars väntar sannolikt en DYR stämmning. Kan inte i min vildaste fantasi tro att BMW har godkänt denna telefon som "original teile"... /Håkan OO=00=OO |
|
Priset då? Kostar säker 1/10 i China, specarna på annonssidan är ju högst suspekta. Ringsignal av både MP3 och MP4-typ t.ex...) FP |
|
| MP4 är inget konstigt om det är det du menar - som MP3 fast hårdare komprimering. Även om den suger rakt av, så ska kultvärdet inte föraktas. Sån't jävla skräp har sin charm, tex punkt mellan bokstäverna i nederkanten (mellersta bilden). Tungt! | |
|
Visst kan MP4 användas rent tekniskt bara för digitalt ljud (t.ex ringsignaler), men i realiteten är det väl video och film man i första hand tänker på. Fast med en lur som har 13 lacpixel så kan ju allt hända.. FP |
|
| Lite väl saftigt pris! | |
| Aningen dyr, men jag vet vad som står högst upp på min önskelista i år. | |
| Ja den var ju RIKTIGT ful :D | |
|
Onekligen intressant för en samlare men som sagt ful och med tveksam tillförlitlighet om man tänkt använda den till något anna som prydnad. Mercan var snyggare. Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Billigt skräp:) Mvh Asken |
|
|
Ush fy! Made in China OS edition...? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.