|
|
|
|---|---|
|
Hey! Som rubriken lyder, hade jag några frågor ang. cd-xäxlare till en 530d touring. Det är så här att min kompis har en 530d, bilen är bra utrustad, komfortstolar i svartskinn, navigation, TV, xenon, pdc fram och bak, tror ni fattar poängen, MEN bilen har kasettspelare och saknar Cd-växlare!!!! Jag har letat men inte hittat denna. Så mina frågor: 1. Kan det vara möjligt att denna bil har sålts från fabrik med all denna utrusting utan cd-växlare? 2. Ifall växlaren är utplockad, vart skall den sitta? bak i bagaget finns det två fack en på höger och en på vänster sida: på höger sida en subwoofer, och på vänster sida dvd till navigation. 3. Kan man spela vanlig musik cd med dvd spelaren? | |
|
På min sitter cd-växlaren i vänstra facket bak i bagaget. Men jag har ifs inte navigation i min! gagge |
|
alain |
Vad är det för årsmodel på din 530?. Om du ska ha cd växlare, den ska vara under navigation, kolla om du har 2st lediga kabblar förbred med koppling, det ska vara till cd växlare. som jag kan se, du har den lilla tv skärm med kasettspelare vänster om den, det är original. Det ska finnas en cd växlare som är förmodligen bortagen men som sagd, kolla om det finns lediga kabblar, isf, det är bara att köpa en begadnad på power börsen och koppla in den. lycka till. MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Letsrace; 1. Kan det vara möjligt att denna bil har sålts från fabrik med all denna utrusting utan cd-växlare? Helt möjligt min -03 var oxo bara utrustad med kasett!! 2. Ifall växlaren är utplockad, vart skall den sitta? bak i bagaget finns det två fack en på höger och en på vänster sida: på höger sida en subwoofer, och på vänster sida dvd till navigation. > Under navi läsaren, vänster bak 3. Kan man spela vanlig musik cd med dvd spelaren? > nej det kan du inte göra! //Tobmag |
|
|
Tack för svaren! Det sitter den stora bildskärmen, 16:9. Tobmag: vad gjorde du åt saken, med cd-växlare? Tror inte finns lösa kablar, vad skall man göra för att få in en cd växlare? |
|
|
Tja finns det inget fördraget kan du köpa kablarna hos BMW kostar nån hundring, kopplas in i förstärkaren(ligger i skuffen). En orginal BMW MP3 kompatibel CD växlare kostar ny ca 4500Skr och inte så lätta att hitta beg. Pga av priset så finns det många andra lösningar tex IPod interface mm. Själv valde jag en CarPC :-) 160Gb musik och film....CD växlarn sitter iofs kvar. Finns interface iofs så du kan koppla in en Sony, Pioneer CD växlare etc men den kostar oxo runt en tusing.... //Tobmag |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.