|
|
|
|---|---|
| Hej! Är ute efter ett par 19" fälgar till min m3 3.0. Hade tänkt att köpa dem i vinter men frågan är ju bara vilken modell jag ska ha. Funderar lite på dem fem ekrade antera fälgarna med fälgbana men jag vet inte riktigt. Ingen som har nåt bra förslag på fälgar? Vore mycket snällt då jag inte hittar några snygga. Mvh | |
|
BBS LM. Kanske lite dyra. Men grymt snygga SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
"Budda80" Jo de e riktigt snygga men ´lite väl dyra. Men vad heter dessa fälgar som sitter på denna bmw i länken Länk |
|
| Jag skulle satsa på "BBS Challange"... Dom e riktigt feta. Har iofs inte sett dom monterade på en e36:a men e46:an gör dom sig ruskigt bra på! | |
pg_ice |
Dotz Mugello Länk Länk Breyton Spirit Länk föresten: ett par? ska du bara köpa 2st :) |
|
Dom bilderna på länken såg ut som OZ mito fälgar. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
| Nej är inte OZ Mito fälgar på den första. Men är garanterat någon OZ historia. Jag tycker 19" inte ser bra ut på E36an. Passar mycket bättre med antingen 17" eller 18" med tyskstuk och ordentligt sänkt bil :) | |
| superstar bugel!!!!! kanske för att ja har såna men dom är grymt snygga!!!! | |
|
Hamann PG3, mums! Dotz är ju budgetfälgar - de hör inte hemma på en m3:a... Rial Daytona race? Breyton... =) |
|
pg_ice |
vad fan snckar du om tvesovla :)? 2 av dom fräckaste M3orna jag vet kör med Dotz fälgar så du får nog ta tillbaka det där |
|
Mmm håller med dig pg_ice, Visst skulle man vilja ha BBS LM på sin bil men känns ju lite onödigt när fälgarna e dyrare änn bilen +@ "lågpris" fälgar brukar ju göra kopior utav BBS å liknande. håller skälv på å letar fälgar till min m5a men så jäkla svårt å välja finns ju såååå många olika! Miltal bevisar ingenting. |
|
|
Hej! Tack för alla tipps! Svårt att hitta det man vill ha men tyskstuk hade varit nåt det klart. Men vad ska man ha för et mått då? För vad jag fått för mig menas tyskstuk att fälgarna breddar mycket utåt, eller har jag fel? Vet att det funkar med ett et mått mellan 30-40 typ. Men ska man ha tyskstuk bör man ju köpa ett par fälgar som breddar mer. Får iallafall bli 18" tror jag, blir för dyrt annars. Oz mito va riktigt snygga faktiskt. Lutar nästan åt ett par sådana. 4st pg_ice;) Mvh |
|
|
"Jylhä" Har hittat ett par till m5 iallafall! Fetaste m5:an ngonsin. Titta och njut! Mvh Länk |
|
behrozosogh |
tjena fritte525!! jag kör med oz mito fälgar.. ET behöver inte va mellan 30-40 du kan ha lägre ET. men då måste du ha 17 tummare. Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Tjena behrozosogh Jasså kör du med såna. Ja dem e snygga faktiskt. Men jag vill ha 18" fälgar. Ser lite roligare ut så tycker jag allt. Vet du vad det är för pris på såna fälgar? Tvivlar på att jag kan gå ner mer i et än det jag nämnde ovan. Då bilen är sänkt som stryk. Men skärmarna är ju iofs valsade men jag testa med ett par 18" fälgar jag har hemma fast till 5-serien men det funkade inte alls. Men satan vad fett det blev ;) Kanske hade gått vid utställning ;) Men sånt håller jag inte på med. Mvh |
|
behrozosogh |
tja! jag kör med 17 tummare ET 13 fram och ET 19 bak ..valsade skärmar runt om och MAX sänkt med coiloverkitt..det funkar kanon,,tar aldrig i.. du får betala ungefär 20.000 för sånna fälgar UTAN däck.. snyggt är det :) Catch me if you can.. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
"behrozosogh" Hej..Nja det blir för dyrt för mig. Får leta vidare och se vad jag kan hitta för nåt men det e svårt. Mvh |
|
|
"Fritte" nja jag har ju e34an men dom passa bra på e39an! Men jag tänkte köpa dessa 8" fram 9.5x19" bak. hoppas det passar bara måste ha 10mm spacer fram å 20mm bak. VVVVVV fälgarna VVVVV Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.