|
|
|
|---|---|
|
Funkar det inte med ett vanligt telia kort i mobiltelefonen som sitter i bilen? Den säger något på tyska om simkortet..någon som vet?? | |
|
Jag kjöpte ett s.k. tvilling-kort till mitt mobilabonnemag och satte det i telefonen på min e38; det fungerar utmärkt. Har Telenor eftersom jag bor i Norge, men det går väl med vilken som helst teleabonnemang... Roland |
|
|
Har för mig att simhållaren under telefonluren i kupén bara kan ta 5v simkort, men att man också kan sätta in sitt simkort direkt i telefon modulen i skuffen och då ska ett vanligt simkort fungera, men ej säker vi har bara haft tvillingkort mellan stolarna då har vi fått använda ett sådant 5v kort.... // Johan |
|
|
Min tar ett Comviq kort utan problem om jag sätter det i själva telefon-modulen i kofferten. Det fungerade inte med att sätta det i luren. Mina bilar: Länk |
|
|
Jag flyttade kortet till skuffen och nu funkar det..Tackar |
|
![]() 1.360 Bruksbil
Volvo V70 T5 Summum -05 Sommarbilar Ford Scorpio 2,9I GLX -94 Mercedes E55 AMG -06 Mercedes 500E -92 |
Själv har jag aldrig använt "biltelefon" i någon av mina bilar. På min E38 tog jag ut säkringen redan andra dagen då jag tröttnade på att ringa med armbågen hehe. Dåligt placerad faktsiskt.. |
| Var i skuffen sätter man i SIM-kortet? Har inte tittat speciellt noga, men jag har då inte funnit något av intresse där bak :P. | |
|
Vänster hörna bakom klädseln. Lys med ficklampa in genom den lilla lyckan som man öppnar vid glödlampsbyte. Har man TV/navi är det trånkt som f-n. mvh. Lasse ## Köra BMW 7'a, det är livskvalité ## |
|
|
Där min CD-växlare normalt sitter? Där sitter inte ett dugg för mig, haha. Plåt plåt plåt! :) Nåväl, jag får väl försöka krångla ur SIM-kortet som sitter fast i telefonen i armstödet. |
|
| Om man inte vill ha kvar sin lur i armstödet och inte gillar mellanrummet som finns kvar... Vart hittar jag en ny ovandel, (nytt armstöd) som är slät? | |
|
Har ett Telia kontantkort mellan stolarna till min E38. Funkar utmärkt. Däremot använder jag den aldrig... "Bensinen är alldeles för dyr för att slösas bort på tråkiga bilar" |
|
| En ovandel hittar man nog billigast på ebay | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.