|
|
|
|---|---|
|
Länk Lite småtyken reklam för nya M3 caben SECOND PLACE FIRST LOOSER | |
| Jaa det va ganska så fel länk men ändå... | |
|
Har kliat mig i huvudet en stund och försökt att hitta en samband... Last night i stayed up late playing poker with Tarot cards. I got a full house and four people died. |
|
|
Länk Hoppas det blev rätt länk nu då. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
| jag hade nog ändå valt första. | |
|
Båda är läckra. Men SL:en är ju en glidare. M3:an hade hamnat i mitt garage om jag hade fått väla en av dom. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
| det var inte bilarna jag valde mellan ;-) | |
|
Ha ha ha! |
|
|
Skulle ta den stilfulla R230 över bodybuilder-cabben M3 vilken dag som helst. MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Tycker SL tappade sin stil i och med faceliften. Innan var den hur vacker som helst. Men oavsett facelift eller inte så hade en M3 hamnat i mitt garage om jag fått välja ;) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Lånar tråden ett slag. Såg en BMW reklam affisch/bild för många år sen där det är en Merca lastbil fulllastad med BMW bilar med texten om jag minns rätt "Även Mercedes kan leverera körglädje". Har försökt hitta den utan framgång. ingen som vet vart man hitta den. /Calle "M Needs No Gimmicks" Länk |
|
|
chilly: här är den...: Länk men den ser lite underlig ut...typsnittet verkar vara fel... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
tack så jävla mycket. Precis den jag letade efter. "M Needs No Gimmicks" Länk |
|
|
Länk /Anton |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.