AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.661

Z4 för 155 000:-?

Vad är haken... färgen?
Länk
Reagerade likadant när jag såg annonsen men färgen kan väl inte vara orsaken till det satta priset? Tycker färgen är helt okej, kan se lite fesig ut på bilderna men i verkligheten gör den sig betydligt bättre... Förutsatt att det är den färgen jag tror det är... =)

Bästa sättet är väl att ringa och ta reda på orsaken, förutsatt att säljaren är ärlig...

Sedan är det väl också så att Z4 inte är ngt undantag från det förskräckliga prisraset som råder på marknaden... =(
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Import, saknar AC, högt miltal, ovanlig (oattraktiv?) färg

//Lövet
Visst, den är billigast på blocket men klivet upp till dom Z4:or som ligger närmast i pris är inte jättestort. Den kanske är prissatt för att säljas helt enkelt.
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Som GE säger.
Priset är kanske bara satt så lågt för att få iväg den snabbt.

SECOND PLACE FIRST LOOSER
Jo, så brukar jag själv göra - hellre förlora några tusen än stå ut med massa prut, ringande, oattraktiva människor... =)
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
Har ingen egen erfarenhet av sånt.
Men förstår att det är mycket prut på folk som ringer.
Så kanske lika bra att lägga sig lite lägre med en gång.

vill man sälja måste man vara billig, annars kommer prutkalle och gnäller när han har synat bilen med lupp, och undrar varför bilen inte ser ny ut....
Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
Den har legat ute ganska länge trots det relativt låga priset ..
han har sänkt priset flera gånger.. tror det är inredningen som sabbar rätt mkt.. grå plast med blåa stolar(tror jag i alla fall )
Länk denna var ju inte mkt dyrare
Spinner vidare lite på "prutdiskussionen"...

Det värsta måste än dock vara de som verkligen sablar ned på bilen i typ med "det är ju ingen ny bil direkt, det är lite att göra på den, oj vad repig" etc...för att därefter lägga ett bud (!)

Jäkligt uppenbar prutmetod som både är trist och förhoppningsvis icke givande...
"[LÄNK] denna var ju inte mkt dyrare"
Dessutom har den sinnklädsel :D
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Skulle helt klart ta den silvriga i det här fallet. Bil utan AC hör inte till 2000 talet alls. Tänk på att kupén är pytteliten i en Z4 så om det regnar och du är lite fuktig kommer du att få ett elände utan AC. Det regnar ju trots allt även på cabbar...

//Lövet
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Håller med, det är obegripligt att inte beställa AC även på cabbar just för att torka luften.

Mvh
Bu
354
Budda80
BMW 525 -93
Opel Calibra -91
AC är ju mer regel än undantag.
Det måste ju bara finnas enligt mitt tycke

Visa användare
2.480
Highway Star
BMW 523iA -98
BMW 520i Touring -98
highstream:
Jag tror Jari stavar som han uttalar :) (no offense finlandssvenskar !!)
Vart köper man en fartdator??
Länk
I dessa fall handlar det ännu så länge uteslutande om långmilade, dåligt utrustade och mycket tidiga bilar med lilla sexan. Det är trots allt drygt fem år gamla bilar vid det här laget så att de börjar nå relativt låga prisnivåer är inget som förvånar mig.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.