|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Valde du till Navi/iDrive? Det höjer helhetsintrycket MYCKET i din nya bil...! ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
nimaka: Då får du nog byta hela slutburken. |
|
| Det är så illa alltså. Tråkigt! | |
| kör in till någon bra avgasmakare tex ferrita så kan de säkert snida på ett par snitsiga dubbelrör på befintlig burk. | |
| å andra sidan, en NY bil i den prisklassen...jag hade nog bytt slutburken mot BMW original från tex 325/325d.. | |
| När får du den ? | |
| Doc T: Vecka 41 är det sagt. Jag kunde fått den tidigare, men då hade det blivit en -08. Nu går den i produktion första veckan i september! | |
| HFR: Tack för tipsen. Ska nog kolla med min säljare på måndag och se vad han rekommenderar. | |
|
Så nedräkningen har börjat. Jag väntade i 5 månader på min och trots att jag är pedant blev jag helnöjd och är fortfarande efter 500 mil. Ge oss nu din kompletta spec så vi kan glädjas med dig !!! |
|
|
Hehe. OK, here it goes: 320i Coupé -09 Manuell Titansilvermetallic Sadelbrun läder Borstad aluminium Comfortpaket M-sportpaket med 18"-fälgarna Comfort access USB Hifi högtalarpaket ISOFIX ...that's it! |
|
| Och imorgon lämnar jag in min Z4M Coupé (inbyte)... Körde den precis och när jag insåg att detta var sista kvällen med Z4:an så blev jag (nästan) tårögd. :-( | |
|
Och så kom den till slut... och den är precis så vacker som jag hade föreställt mig! =) Länk |
|
| Grattis till en snygg bil. M-Sportpkt. är ett "must have" på E92:an tycker jag iallafall! | |
|
Var lämnade du in din Z4 M till försäljning? Är nämligen ute efter en sån Grattis till nya bilen! Riktigt snygg! |
|
|
More: Länk Vill dock poängtera att den haft två ägare och inte en, som det står i annonsen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.