|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Micke: Jag upplever den dock inte alls klumpig då jag har vana av att arbeta med lite större luftdrivna vinkelslipar på mitt jobb som licenssvetsare. Men jag kan iaf gott rekommendera maskinen. Den är väldigt stark även vid mycket låga varv. Så man kan säga att lite vana från polering behövs innan man går på med denna proffsmaskinen. Tänkte på tycket mot plåten. vet inte men jag tycker inte om cyclo maskiner. Tycker dom är mer klumpiga och funkar endast på vågräta ytor. |
|
AeroX |
Använder mig endast av 2 st Felex enkeltrissa samt 2 st Flex Toptool...finns inga genvägar för att få ett bra resultat....anser att en br amaskin är en nödvändighet... har iof bar ajobbat med rekond i ca 10 år..:) BMW M3 Supercharged by Schmiedmann.se |
|
Jojje: Bra att du trivs med maskinen, du undrarde om någon hade erfarenheter av just den maskinen och jag svarade därför att jag har en, jag använder endast Bosch-maskinen när jag behöver gå på länge med lite tryck, min Flex blir lätt varm då men är mycket smidigare att jobba med. AeroX: Jag ångrar idag att jag köpte Cyclon och inte Toptoolen men jag kommer köpa toptool i framtiden, den är min favorit. /Micke Länk |
|
|
Går det ställa varvtal på cyclo? Om inte ,funkar det läggaautosmart Silver seal ändå? |
|
AeroX |
Toptool: = går att ställa varvtal. Cyklo: Osäker,då jag endast sett deras maskiner men aldrig använt då jag blivit avrådd. Men att lägga silverseal borde inte vara nåt problem då autosmart säljer både cyklo och silverseal:) BMW M3 Supercharged by Schmiedmann.se |
|
Cyclo går ej att ställa varvtal på. Men den fungerar utmärkt att lägga Silverseal och andra skydd med. /Micke Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.