|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Går i köpplaner på en Z4 som rullat strax över 9000 mil. det är en 3.0:a 03:a som importerades 2005. Bilen är fullutrustad med 6x9 navin. Bilen är fullservad och senast servad vid 9000 mil på autowåx i Karlstad. VId provkörning kändes bilen riktigt tajt och fin. Mannen som äger bilen nu är enda ägaren i Sverige. (3 år). Allt funkar och bilen går som den ska. NÅgra stenskott i fronten men inget allvarligt. Annars fin, förutom att det syns på ratten att bilen är använd, samt växelspak. Men vågan man köpa en Z4 som gått 9000 mil? Vad är rätt pris? Den har som sagt allt, är i bra skick. Silver med svart skinn och står på 18" bmw orginal split fälgar. Tacksam för svar! | |
|
Har inte så bra koll på Z4 priserna. Men visst vågar du köpa den. En bil mår bra av att användas. Den är även byggd för det. Prisbilden lämnar jag över till någon annan. |
|
|
210.000 tycker jag är ett rimligt pris på den av vad du beskriver den. De flesta i denna klass ligger på runt 220.000 men kanske en 1000mil mindre på mätaren och sv sålda. Så 210! Eller vad säger de riktiga experterna!? |
|
| 210 000:- känns rätt :D | |
|
Priset låter rätt, runt 200-220 ska man tänkas ge. 9000mil är ju ingenting för bilen som sådan. 3.0 motorerna sitter ju i andra BMW bilar och där är det smärtfritt... Ratt och knopp kan du byta. =) There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
| Om du tittar på mobile.de och söker på en 3,0 -03 med ca 9000 mil + navi etc - hittar du fina exemplar för ca 180 000. Kanske det är ett alternativ för dig då. | |
|
Tack för alla svar! Köpte mig en 05:a istället idag :) Svensksåld med 4000mil. Så slipper jag oroa mig. Var helt som ny! :) |
|
| Och vad kostade den då? :D | |
| Grattis =) Du får lägga upp lite bilder. | |
|
Tack så mkt :) Här kommer lite bilder på pärlan. Vad jag betalade är hemligt ;) Länk Länk Länk Jag är fantastiskt nöjd! :) |
|
| Ser väldigt fräsch ut. Priset landade på 175 eller hur... =) | |
| Jag tror den gick för 115 000:- :D | |
| Hehe - så mkt!? =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.