|
|
|
|---|---|
|
Har sett att en del skapat trådar om sina annonser och gör ett försök själv =) Tycker det är lite dåligt drag på bilköpare nu mot vad det brukar vara och tänkte om det bara är dålig säsong eller om jag missat något, ligger helt fel i pris etc? Lite feedback och kritik är aldrig fel. Annonsen: Länk | |
|
Jag kan inte kommentera priset men innehållet i annonsen ser väl bra ut, tycker jag. Är den svensksåld eller import? (vv.se verkar strejka just nu) /J |
|
|
Den är intagen från Tyskland 2002 |
|
|
Tycker att annonsen ser väldigt bra ut... Min bil Länk |
|
| Skulle vilja se ett foto på huven med motivlackeringen på, kan ju vara bra när du nämner det i annonsen.... så slipper du sitta och maila foto till alla som vill se :) | |
| Motivlack känns väl lite fel på en Alpina och fälgarna bör nog vara i originalfärg. Men annars så var det en bra annons. Eller annonsen är ju kanon, men bilen är inte helt 100% original och det tror jag är viktigt på Alpinor. | |
|
Markkus: Jag har full förståelse för att det finns de som inte tycker att motivlack och svarta fälgar hör hemma på en Alpina. Därav priset också, det är trots allt bara lite färg och inga stora problem att återställa till org. Har erbjudit de som ringt att hjälpa till med detta (har goda lackeringskontakter) om de så vill. |
|
|
Det är säkert en fin bil men om jag var ute efter en B3 så vill jag nog oxå ha en sån så original som möjligt. Jag tittar själv efter ny bil nu och hittade en M3 E36 3,2 som kunde vara intressant tills jag såg att han hade valsat bak skärmarna och då gick den bort. Tror att det är dom små förändringarna som gör det. Men och andra sidan så är det inte lätt att sälja en bil i dag, brorsan har en 523 Touring -98 som han har svårt att bli av med oxå och den är en original bil. |
|
|
Om du har möjlighet att ta bort motivlacken till ett bra pris själv så gör det. Jag lovar att du skrämmer bort 9 av 10 Alpina spekulanter om den är kvar. //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.