AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.359

Dom bästa ljud installatörerna i Stockholm

Ar
52
Arscher
Z3 coupe 99
2.8 ESS Kompressor
Hej!
Jag har har köpt ljud till min bil för ungefär 60tkr men det har låtit som orginal stereon på en gammal saab. Man kan väl säga att jag har varit runt tre verkstäder för billjud och ingen har fått till dess fulla potencial vissa säger att dom inte riktigt förstår sig på steget. Det har gått åt en massa tid och pengar. Men till slut hittade jag en kille som verkligen förstod sig på systemet och när det var dags för att installera så blev han sjukskriven.

Så min fråga är vet ni någon som verkligen är proffs på billjud och som är tillgänglig?

Tack för alla svar, drive safe

Archer
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Har du kollat med PM-Shopen?
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
BTW: Vad är det för grejor och hur är dem monterade?
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Ett högst enstaka inlägg från min sida men det kanske inte är helt optimalt anpassade högtalare? Många ljudnissar har inte 20 års branscherfarenhet att luta sig tillbaka emot... prova Länk Ett fysiskt besök där säger allt. Internet skapades ursprungligen av utvecklingsavdelningen för Department of Defence 1958 för att förhindra ett kärnvapenkrig. Inte för att shoppa kalsonger och gnälla om hur man ska sminka sig:)
Mvh
Asken
Ar
52
Arscher
Z3 coupe 99
2.8 ESS Kompressor
Hewi: Pm.shopens kille har semester nu så tidigast i september sa han.

Jag har ett par focal k2 framsystem, jbl gti 10" bas och ett human rein 4 soundstream steg.

Asken: Jag har varit i kontakt med Bakers i ekerö jag har sökt lite på nätet om dom och det verkar vara bra där, men jag ska besöka Hellströms som du rekomenderade imorgon det är som du säger hemsidan var ingen vidare men det behöver inte betyda att dom gör ett dåligt jobb :)

Tack för svaren grabbar.

Archer
na
80
nadaclue
BMW E81 118d -11
VW Polo 1.4 -15
kollat med danderyds bilstereo ?
köpte ljud där och fick bra hjälp o service =)
Ar
52
Arscher
Z3 coupe 99
2.8 ESS Kompressor
tack så mycket grabbar för alla tips, det blev bakers på ekerö som intallerade steget åt mig. låter oeört bra ta gärna en titt på blocket bilen är nu till salu säg gärna vad ni tycker om pris etc. Jag har tyvär inte länken ännu får att jag la upp den precis men sök på z3 kompressor så kommer ni hitta den..

Tack åter igen ha det gott så länge :) Bmw Forever :)

Archer
Vill du ha något utöver det vanliga kan jag rekomendera Ljudstudion i växjö - eruopamästare i billjud med en 740ia men betalar du kan du säkerligen få något extremt vasst i din z3a också. De är väldigt proffesionella och man får det precis som man vill.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.