|
|
|
|---|---|
|
Hej, Undrar var man borde köpa sin m3 front, är det någon speciell hemsida som rekommenderas? Vill inte köpa på fel ställe och få något som inte passar. Mvh, Niklas | |
| Till vilken M3? | |
|
Ojsan, nu var jag riktigt seg i huvudet, glömde såklart den viktigaste informationen :( Det var en E36 coupé som jag ville köpa M3 eller rieger front till. Så om du vet vilka som säljer dessa till bästa pris/passform säg till :) |
|
|
Jag har en i plast liggande |
|
| Original är så pass billig så jag ser ingen anledning att köpa något annat. Man kan ju vara säker på att passformen är bra också. :-) Här får man med det som behövs, bromsluftkanaler m.m. Länk | |
|
Hej igen, Tack för svaren! Har nu fått tag på en orginal M3 front (Begagnad) så nu är inte det något problem längre. Nu behöver jag dock sidokjolarna till en E36 (Behöver ändå lackera om mina orginal sparklådor, så varför inte bara kasta på ett par helt nya kjolar). Därför undrar jag var jag kan få tag på billiga och bra sådanna? Behöver ju även borrmallarna, och allt annat som ska ingå. Om ni tipsar om en tysk sida, skicka gärna specifik länk eftersom jag är så otroligt dålig på tyska :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.