|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har nu redan blivit tvungen att sälja bilen. Och vad tycker ni om annonsen: Länk Så svårt att få med allt, och hur man ska lägga upp det. Bilderna la jag in direkt från systemkameran så dem blev inte riktigt hundra då dem krymper dem jättmycket antagligen. | |
|
Heter fälgar och inte fäljar :) Inpek 2 för 900 mil sedan och inspek 1 för 400 mil sedan? Varför har du gjort så? // M.V.H. Daniel |
|
|
Spajjs. Den stora servicen är gjord för 900mil sen med, oljor, tändstift, ventiljustering, å allt därtill. 500mil senare en vanlig olje service. Därför att det var lång tid mellan 2:an och 1:an gick alltså inte på milen. |
|
| Jag får ett väldigt bra intryck av bilen, dock hade jag rättat till de uppenbara stavfelen; "fäljar, orginal och besiktad"... Men på det hela taget, en mkt bra annons! | |
| Tror att du har ett väldigt fint avgassystem på bilen också;) | |
|
Bilderna tycker jag är helt ok men du måste rätta till alla uppenbara stavfel, särskrivningar och missar med stor och liten begynnelsebokstav. |
|
|
Fin bil, den har jag ägt! ;o) Fast jag gillade den bättre utan vinge, utan sänkning samt med orginal ratt och orginal fälgar. Men så är jag orginal freak också... Lycka till med försäljningen, annonsen är i övrigt ok. //Tobias Ps Behöver du mera info om bilen så maila mej. Ds Ich rase gern! |
|
|
BMW89: PÅ så sätt.. men oljeservice och inspektion 1 är ju inte densamma.. // M.V.H. Daniel |
|
pg_ice |
Filips gamla M3a? det var inte länge du hade den? sitter det inte ett Supersprint Race system på och kattersättare? isåfall borde du nämna det. Supersprint race systemet med kattersättare låter nästan för mycket enligt mig så du kan ju nämna ljudnivån så dom inte får en chock när dom provkör den :) |
pg_ice |
tps: lägg ut en video på ljudet du har ju bilen här Länk |
|
Sitter orginal avgasystem på. Ang. inte haft den så länge beror det på att jag tog mc kort nu, och på fritiden blir det mest motorcykel så då står bilen bara still, och det känns onödigt Hade jag haft ett jobb där jag kan åka m3:a till hade jag aldrig sålt den. För den är i superskick och jag kommer aldrig hitta en i liknande skick, tyvär |
|
|
Usch va det lät mycket och ska man våga säga...hmm ..pubertalt. Stackars grannar! Inget jag skulle vilja ha, men det är ju bara min åsikt. original nu alltså? |
|
pg_ice |
alright då sålde filip grejorna innan han sålde den han klagade att den lät som en 318 innan så det är väl det den gör nu då ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.