|
|
|
|---|---|
|
nån som har vet var man kan köpa ett v12 märke? vill ha ett i "krom" har sett det även på en mercedes så kanske därifrån? tacksam för alla tips! | |
|
Jag har sett en bild på ett BMW-v12 märke (i samma stil som övriga siffror och bokstäver i "gradbeteckningen" på bakluckan) som säljs i USA. Hör efter med BMW det borde gå att få levererat i Europa också. Mvh |
|
|
Det ska gå att få på BMW. De tar hem ett V12 märke. Finns att köpa på Mercedes. Sitter på S600 bl.a. Kanske finns på fler Mercedes modeller. //Schnitzer |
|
|
Ett Mercedes märke !? :( Hemska tanke !:) Testa att ställa en fråga till den här firman i USA. Länk De kanske kan fixa om det finns. De har för övrigt mycket konstiga BMW tillbehör som endast säljs på USA marknaden (med BMW part no). Köpte själv en mugghållare när jag var där sist. Denna fanns inte att uppbringa i Europa fast jag hade art.nr. |
|
|
Var sitter din nyinköpta mugghållare? Jag vill oxå ha en, men har inte hittat nåt bra ställe att montera den på.. // CLiFF |
|
| Designmässigt ingen superhit. Men funktionen är kanon :) Länk | |
|
Ok, håller med. Ingen superhit :-D Men som sagt, bättre än coca-cola i automaten.. |
|
|
bmw_e32: BMW i Sverige säljer inga V12 märken. Jag köpte mina på mercedes.Dom kostade 90:- styck. Artikelnummer är A 140 817 36 15. Tycker själv att det blev kanon bra på bilen. Och märket är i krom. "BMW make the world faster" |
|
| tack för alla tips ska kolla upp det på tisdag! | |
svardska |
julgransfasoner säger jag ;-) |
|
Vissa plockar bort alla märken så fort de får tillfälle. Finns ingen anledning att behöva visa att man är bäst.. Man vet ju själv, och han i den lilla GTi bilen bredvid vet troligtvis det också.. :) Det är bara hans dåliga omdömme som gör att han vill bränna gummi:) |
|
| Som sagt alla har vi olika uppfattninagr om saker om ni vill ha julgransbelysning i eran gran eller inte så e det upp till er själva:) än så länge kan vi besätmma lite själv*ler* | |
|
Självklart :) Bilen är en familjemedlem.. Men sattsa på ett Mercsa märke.. de ser riktigt FETA ut !! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.