|
|
|
|---|---|
| Länk | |
|
Har läst om denna tidigare... 15 ägare i Sverige på 7år säger väl också en del. |
|
| vad är problemet egentligen med bilen? den verkar vilja byta ägare en gång i halvåret ungefär. Jo, jag har läst i diverse trådar, men jag tycker inte det kommer upp nått väldigt konkret, mer än krock och husdjur...nåja det kanske är konkret, men behöver ju inte innebära problem, känns som det är mer än så eftersom det säljs stup i kvarten, nått med motorn kanske? | |
|
Milen stämmer inte heller, eller? M3 E30Länk |
|
| grattis daytona, du var den första som fick ut bilen för diskussion på denna annonsen:) | |
|
Förstår inte heller problemet, annat än att bilen är "bränd" på diverse forum. Är motorn sunk? kostar 25 000:- för en "skrotmotor". Byt till bilens orginalkammar "and there you are". Är lådan sunk? 5-10 000:- för en rekorderlig utbytes. Är hela karosstommen skev, tja sälj bilen i delar och man är snabbt uppe i 100 000:- Alternativt om bilen är skev, ta bilen till en riktbänk och se till att få ordning på den. Finns fler än de vinstdrivna företagen som har bänk hemma i garaget ;) Lite kap å svets och den är rak som en körv i EU parlamentet. All övrig karossplåt dålig, enkelt som att klistra frimärken på brev att byta. Bussningar od. sladdriga? Lägg 5-6 000:- och du har powerflex i hela bilen. Eller en 1500:- i oilon stång och en helg i svarven så sitter det riktiga banracing bussningar istället :) Att priset sedan är helt tok, det är en annan sak. Läs gärna vad jag skrev ang dylika bilar under denna post, så kan ni själva kategorisera....... Länk |
|
pg_ice |
några gamla bilder här: Länk |
|
Länk Är nog vinnare av bästa bilden på bilen :D |
|
|
Såldes den inte för 50-60 000:- för ett par månader sen?? In God we trust, All others pay cash/// |
|
| vet inte om den gick så billigt faktikst men men får se var den hamnar nu:) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.