|
|
|
|---|---|
|
Kan det vara smart att importera en 4,6 is från usa vad ska jag tänka på och vad behöver jag bygga om. Tacksam för all hjälp jag kan få;) TÖRÖK | |
|
Verkar vara bättre att köpa en här hemma då marknaden för denna typ av bilar inte ser ljus ut med rådande ekonomiskt läge. Enligt experter så var detta de mest svårsålda bilarna på hela den svenska marknaden idag, villket automatiserar ett lägre pris. Tips skambuda!!! lycka till! Hur var det här då. |
|
| Dom är stendöda i större delen av Europa så köp den i Sverige eller Tyskland. Belgien är ett hett tips för en bensinare som den är kvalificerat osäljbar i Belgien på grund av skattereglerna | |
|
Finns det några bra sidor man kan kolla belgiska 4,6 or på. Är det någon skillnad på att importera från belgien jämfört med tyskland? TÖRÖK |
|
|
www.mobile.de www.ebay.be www.bmw.be Men billigast tror jag ändå USA är. Problemet är att ingen USA försäljare kommer att sälja en helt ny X5 till dig (såvida du inte bor i USA). |
|
|
Vill inte ha en ny vill ha en som gått 8000-10000 mil för ca 200000kr TÖRÖK |
|
|
För Belgien kolla: www.belcyber.com www.csdmotors.be www.autoscout24.de (sök på belgien) Länk Länk Länk (för bilhandlare) |
|
|
finns en X5 4,4 2005:a på www.dsmbelgium.com Jag känner ägaren och kan pruta en hel del på den för han har försökt sälja den i över ett år utan framgång |
|
|
köper jag en 4,4 liters då kommer jag inte betala mer än runt 150000 finns en på blocket för 139000 som rullat 12000. Jag måste ha en svart. TÖRÖK |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.