|
|
|
|---|---|
|
har en bmw 528 touring -98 men de står inte hur mycke gas de ska vara i ac`n någon som vet hur mycke de ska vara? wiklund | |
|
ingen som vet? wiklund |
|
|
Jag har ett svagt minne om att det rör sig om ca 750 gram. |
|
|
lugnt och fin, ge folk en chans att svara innan du blir otålig. |
|
| fr o m 12/ 97 M52 M62 S62 750 + - 10 | |
|
tack för svar... wiklund |
|
|
det ska vara 1250 gr +- 10 gr en 528 98 schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
|
Brukar det inte finnas en skylt i motorrummet med info om AC-systemet inkl. mängd gas? Mina bilar: Länk |
|
|
mika heinonen** jasså de ska vara så mycke? weeeman** den skylten är borta.... wiklund |
|
|
jag ber om ursäkt jag måste rätta mig själv .. illa illa 1210 gr +-25 står det på min skjylt i bilen.. blev lite osäker så jag kolla. det är mängden till min bil steptronic 528 ..98 a sedan... schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
|
mika heinonen** de borde ju vara samma jag har ju en kombi manuell wiklund |
|
|
jag skulle tro det är samma. men jag är inte säker... annars kan man ringa bmw å uppge reg nummer så får dom fram allt.. schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
|
informationen som bandaz skrev stämmer på pricken enligt TIS. |
|
|
ja det stämmer nog till bandaz bil.. men inte till 528 ... schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
|
fr o m 12/ 97 M52 M62 S62 750 + - 10 Era motorer är M52 så det borde stämma. |
|
|
de finns 98or med 750 + - 10 och sen finns de också med 1210 gr +-25 beror på när bilen är gjord någon som vet vart man kan titta de? min är en import.. wiklund |
|
|
BMW318is:) ja min rulla av bandet i juni 98. då har du ett riktmärke där .när du nu får reda på när din är tillverkad. men som sagt kan skilja på man. samt steptronicen..... lycka till mika.. schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.