|
|
|
|---|---|
|
Min 325 automat har börjat dra mer soppa än vanligt, samt går ryckigt på tomgång, vid vanlig körning känns det som bilen går som den ska. Har läst många inlägg om samma sak här på forumet. Har testat att koppla ur LMM som en del säger att man kan göra för att testa om bilen går bättre, men gör jag det och startar bilen så är tomgången helt och hållet åt skogen, den går upp och ner som en vilde och nästan dör. är det skillnad på att göra detta moment på en manuel och en automat? eller varför beter sig min bil så här ? Har även testat att koppla ur Lamdasonden, men bilen går varken bättre eller sämre när jag gör de. Någon som har några bra tips på vad jag ska göra? | |
| Kolla efter sprickor på bälgen och slangarna. | |
| Årsmodell på bilen? Testa koppla av batteriet några minuter,typ 10-15 min o testa sen. | |
|
de missa jag att skriva, en -92:a. Har hitta några slangar som hade lite sprickor där de sitter fast, vid insuget som jag har skurit av den dåliga biten på nu. fortfarande samma sak, ska testa att koppla ur batteriet. tack för tipsen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.