|
|
|
|---|---|
|
Hej har en 325 cabbe E46 2001 med färg code 376/1 och skulle beställa en burk med spraj.. till lite lackbättring.. men vad får man höra.. Den finns inte att beställa längre !! Va .. !! Hur kort tid får man ha färger som man inte har (reservdelar) till ?? Finns det någon i landet som har en burk att sälja!?? Låna /dela/ öppen för alla förslag.. BMW Z3M-POWER FOR EVER | |
|
Är det Lightgelb Metallic 51 91 1 052 669? Ofta lägger de inte två strån i kors för att hjälpa till om det inte går direkt. Vägrar tro att nyansen inte går att uppbringa längre! Prova här, tex: Länk Annars är det bara att surfa på - till slut hittar du den :) |
|
|
Jepp stämmer bra det.. Är den verkligen så udda att den inte skall finnas på BMWs lager ?? jag tycker det är tråkigt att en så ny färg/bil inte skall finnas. Hur måga bilar finns med denna färg .. blir lite nyfiken ?? någon som vet!?? BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Kontakta färgproffsen i Västerås, de kan blanda till färg på sprayburk åt dig på plats, de behöver bara färgnummer. Tror jag betalade runt 250kr för en stor burk. Lycka till! |
|
|
Här har du dem: Länk |
|
|
STABILT !! nu har jag fixat en stor burk med färg . Tack ! BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.