|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle behöva köra min E3 från Skåne till Småland inom de närmsta veckorna. Finns det någon här som har eller känner till någon som har en biltransportbil för B-kort att hyra ut? Typ LT31, solstad-saab, Transit eller liknande. Maila lusen@gottegris.nu eller ring 0734 367492. Eller svara i tråden :) | |
|
Nån av bilskojarna där i korset Köpenhamnsvägen/Mariedalsvägen har fast T4 biltransport för uthyrning "förr", Macken i Åkarp har en Solstad vet ej om den uthyres... Sen finns ju säkert nån lirare på Kvarnby eller så... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Är det Malmö Bildepå eller Hyrbilscenter du menar? Åkarp hade ingen lust att hyra ut utan chaffis. Med chaufför skulle de ha 65:- milen, känns inte så lockande när det rör sig om 40-50 mil. | |
|
Hyrbilscenter där under JPs bakficka Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Tack, kollar med dem imorrn. Eller du kanske har lust på en roadtrip med överlastat släp? ;) Jag vågar inte, länsstyrelsen har redan onda ögat på mig :P |
|
|
Lus: jag jobbar ju men för 530:-/tim + moms så..*LOL* Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Snålt :) Om du ställer upp gratis kan du få tvätta valfri av mina bilar! *bonus* |
|
|
oooh tack får jag va hyglo du är... Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.