|
|
|
|---|---|
Freemart |
...för min 325:a om jag skulle sälja den idag. -87:a ,10800 garanterade mil ,mkt fint skick både invändigt och utvändigt, lilla m-paketet, 17"fälgar, sänkt, nya s o v däck, påkostad för ca 12000:- inom de senaste 12 månaderna bl a nytt sportsystem. |
|
Extremt lite mil verkligen, kanske 30-35' eftersom den har så extremt få mil (är den endast sommarkörd?) och att den tydligen är i bra skick. /Simon |
|
Freemart |
Jag tror inte att den har varit vinterkörd på de senaste 10 åren förutom nu i vinter då jag har kört den, därav kostnader för att få den i vinter skick igen så att säga. Jag glömde att säga att det nu sitter ett splitter nytt larm som är fjärrstyrt på den och att både jag och den förra ägaren (jag känner honom) har varit noga med service och olje byten (varje 500 mil) personligen tycker jag att det borde att kunna gå att sälja den för 40´ pga det fina skicket och det låga miltalet |
|
Kanske har du rätt i det, bilar som avviker ifrån det normala i fråga om skick och mil är svårvärderade.... /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.