|
|
|
|---|---|
|
Lägg gärna upp dina favoriter i denna tråd. Här kommer min Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk | |
|
Varken bra eller rolig, men det var mitt första försök att lägga ut en film på youtube, och det var den bästa film jag hade (tagen med mobiltelefon) Men man kan lyssna på ljudet =) Värt att notera oxå är att killen slår det mesta när vi kör konbana, senast slog han bla 2 st GT3or med 02an !! Länk |
|
|
Och här är en gammal goding med dom flygande finnarna. Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Klar favorit! :) Länk Min sida Länk |
|
|
Haha, hur bra som helst ju!!! Mvh Henke |
|
| Vilken klassiker film, 02 och en Amazon;-) | |
|
Den här reklamfilmen är härligt kaxig. Länk Computers are useless. They can only give you answers. |
|
| Den sista filmen känner jag igen mig i! ;) | |
| Jag är ingen inbiten 2002 gubbe, men denna filmsnutt var jävligt häftig!!!!! (visst att jag också velat haft en tii i garaget) | |
|
Jag har en underbar gammal reklamfilm från Förenade Bil på VHS, nu överförd till DVD. "Kör aktivt - kör med Automat!" Det kryllar av E21:or, E3:or, en och annan 02:a. Jag ska lägga ut den på Y-tube vid tillfälle. :) |
|
|
Lägg ut den nu erikberg :) Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Filmfakta med 02:or. Länk Håkan |
|
|
Jag saknade en filmsnutt där. Det är en blå 02a med i den relativt nya filmen hankock med will smith i huvudrollen. Någon som sett den filmen? I den filmen mosar dom tyvärr en 02a... Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
| Jag rekomenderar filmen Kinasyndromet, en brunmetallic 2002 är med ganska mycket i bild under en biljakt, och den klarar sig helt oskadd! | |
|
Kul med alla dessa filmer. En annan film med en 02:a är ju Brandmansfilmen Backdraft med Kurt Russel bla. Dock så går just den inte igång i filmen. :-) mvh Larsa |
|
|
Håkan, missade din filmlänk. Skitnice! :-) |
|
|
Kör Aktivt, Kör med Automat! <object ><param name="movie" value="Länk name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="Länk type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" ></embed></object> |
|
|
GOTTVERDAMMTE SCHEISSE AUTOPOWER att man inte kan redigera sina inlägg! :-(( |
|
|
Det här är en klar favorit men den är för kort. LYSSNA på ljudet.... Helt sjuk musik... [Länk |
|
|
Det där gick ju bra... NOT. Nytt försök... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.