|
|
|
|---|---|
|
Min granne ska köpa en Z4. Vad skall man tänka på?? Allt,precis allt. Tackar på förhand. p.s Gärna motoralternativ med då det lutar åt import. Mvh:Jonas Brinell.(snart med granne som Z4 ägare med er hjälp) It´s not speed that kills... It´s the sudden stop at the end.... | |
|
Jag är också ute och fiskar,har kört 2,5 o 3,0, och har bestämt mig för en 3,0.Tyckte att den mindre motorn verkade lite orkerslös vid gaspådrag.För mig blir det en x-tra bil och då kanske man vill lyxa till det.Bägge mod är betydligt komfortablare än föregångaren (Z3) en riktigt härlig vagn att ratta. mvh Tidigare Z3 m coupe ägare. ps. det är köparens marknad nu,många sänker priset för säsongen är snart över. ds |
|
| Senaste numret av Spoilernytt har en beg.guide med Z4. | |
| 2.5an...orkeslös...Skojar du? :D | |
|
kanske va lite tillspetsat, men upplevelsen beror kanske lite på tidigare erfarenhet,och då är 3,0 ett steg närmare.Annars, hur ser du på z4 i stort? |
|
| Helt underbar bil.. köp! | |
|
tack för de orden,kommer nog att inhandla något trevligt inom några veckor.gäller att va lite kall,den röda pilen syns alltmer i annonserna.(vet du om någon for sale?) |
|
|
Har idag köpt en Z4 3,0 cab, skulle kanske väntat lite längre men ni vet, när man har bestämt så är det sä. |
|
|
Utrustning, färg? Får man fråga vad du betalade? |
|
|
Fullutr.inkl 19"+sänk,inte en enda skråma,sterl,grå.Nej det får du inte,men gissa mellan 210-230.Är det ok? |
|
|
Highstream,vet du vad man kan få tag på en vettigt garagetäckning så inte katten vässar klorna på fel ställe?Missen bor nämligen i garaget. |
|
|
Låter som ett vettigt pris om den inte har rullat för många mil :D Bmw har ju ett överdrag.. kolla eBay går nog att få billig där |
|
| Senaste Automobil (#7) har en artikel om Z4 som beg.köp. | |
|
Highstream, du hade rätt,det är en kanon bil,komfort,ljud,känsla och inte minst soppa förbrukning, 0,7-0,78 blandad kör.Bra mycket mera komfort än jag hade i z3 m coupe. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.