|
|
|
|---|---|
|
Hejsan har sökt lite på google och AP efter nått ställe där man kan kolla upp i vad för maskiner mina spridare sitter i orginal Det som står på dem är 0 26015020 Och 060 På själva kontakten står det 252 Det står samma på alla 6. På lådan jag hittade dom står det BMW 745. Kan någon bekräfta? | |
|
Hm säker på siffrorna? har en bosch spridartabell men hittar inte några med det numret. Kanske inte är en komplett lista iofs |
|
| Det är ju så sjukt små siffror.. Kan ta en bild ifall de kan hjälpa.. | |
| Ok, jo det brukar vara svårt att läsa ibland, men se till så att de är rena så kanske det går att tyda eller gissa sig till om det saknas någon siffra. | |
|
Nuffrorna Länk Helhet Länk (Har dyskalkyli så just siffror är inte min starka sida :/ ) |
|
| Edit siffra nr 3 i den långa serien är en 8:a | |
|
Hm konstigt, alla spridare i min lista har en siffra till? Hittar en som heter 0-280-150-200 Kanske kan vara sådana men att de saknas en 0:a? 0-280-150-200 300,6cc 3Bar sitter i BMW och peugeot. Är av låg-ohm:s typ. Står tyvärr inte vilken bmw de sitter i. Om du har en mejladress eller nått kan jag skicka min lista så kan du leta själv. :) |
|
|
dbsbmw@hotmail.com Tack för hjälpen iaf :) |
|
| Har skickat ett mejl till dig nu. hoppas det är till någon hjälp. | |
| Kunde dessvärre inte läsa den, men ska kolla på jobbet... | |
| Ok. lycka till. | |
|
Kan jag oxå få spridartabellen? |
|
| Dessverre ligger den på datorn som åskan tog, så jag har inte kvar den :( | |
| Jag kan skicka den till dig med om jag får en mejladress :) | |
|
här har nien tabell Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.