|
|
|
|---|---|
| Vilken storlek till torxskruven på lmm på e39 540? Och var hittar köper man, ser lite special ut? Ska rengöra lite... | |
|
Tror det är e10 som gäller.. Men ska man meka i Bmw så bör du ha en uppsättning e10e12e14 Kostar inte så mycket. |
|
| Vilket tönteri, man måste tydligen ha nån licens för att få köpa 5-stjärnig säkerhetstorx. | |
| va??? Knalla in på biltema och köp ett sätt med hylsor och nycklar för under 200 spänn. Inget licens krav där inte :) | |
|
Biltema säljer inte 5 "vingade" torx , alla vanliga säkerhetstorx har 6 vingar. Letade efter 5 vingade till en VAG diesel förut och då hittade jag ingen i hela svedala , fick beställas på div. internetsidor. Hittade här Länk scrolla ner lite till "MAF bit". |
|
| jasså är det så.. Då är det väl det. :) | |
|
Verkar mysko. De säkerhetstorx jag har stött på (med hål i) har 6 vingar. Finns att få tag på överallt, inga konstigheter. Notera att der finns vanlig insex med hål i också, inte så vanliga dock. Det finns färdiga färdiga kit med allehanda ovanliga bits, allt från torx till 3-stjärniga skruvbits med "raka" eller förskjutna vingar osv. Kräver inga licenser eller annat för att inhandlas. FP |
|
|
Nu har jag iaf fått tag i en sats med alla möjliga (...och omöjliga) sorters torx, skönt. :) Gjorde rent min lmm på min Audi A4 tdi. Vilket ös (nåja) det är i den nu :) |
|
| vart fick du tag i dessa ? Kan vara bra att veta. | |
| Hos Länk i Norrtälje. Riktigt trevliga och serviceminded. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.