AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
426

Pärlan repad av en moppedist *JVL*

Visa användare
800
Wizzard
525Tds Touring -93
Japp, och inte han jag ifatt heller.. men moppen känner jag nog igen så det blir surt för stackaren när jag får tag på honom.!
Att man inte får ha nått ifred längre. En sak till, Hur många har fått sina BMW-märken intryckta av typ nycklar elr. dylikt?

----------------------------
King of the road
ma
75
manne
318is -90
tråkigt sånt där:( slå inte ihjäl honom bara. synd på din bil.
lycka till!!

mvh mange
(M) Power to the people
Hur gick de till?? Asså gjorde han de me vilje, eller råkade han bara köra emot?? Lycka till iallafall!!!

---> Livet börjar efter hastighetsspärren! <---
Visa användare
800
Wizzard
525Tds Touring -93
Grisen gjorde det med vilje..
Så man blir inte mindre arg för det!
Det är sånna där ligistsnorungar som ens kommer på tanken att göra nått sånt..
Ingen som har fått Emblemen förstörda??
Vad kostar ett nytt?

King of the road
Gu
1.310
Gunneriusson
318dx touring -15

I3s -22

Fordson Gigantic -55?
Jag tror inte emblemen kostar så mycket faktiskt. Jag trodde dom skulle vara svindyra, men en jag känner köpte två nya till sin e30 och jag har för mig att dom gick på ca 200:-. För båda!

Har dock bara för mig, vet ej.
Motorhuv emblem kostar 129:- i Lkpg ialla fall.

/Jocke Anderberg

"Don´t laugh your daughter may be in here"
Beklagar verkligen!

Att ge sig på ens bil känns nästan som att bli våldtagen. Fick själv erfara den svenska avundsjukan då jag stannat till utanför ICA MAXI i Uppsala igår för att inhandla lite helgsprit. Parkerade snyggt mellan två p.platser i syfte att undvika söndagsparkeringar med 10 cm mellanrum till pärlans dörrar och vad möts man av när man rutinmässigt synar bilen från alla håll när jag handlat färdigt (gör alltid så när jag parkerar den)? Någon hade fått för sig att min nytvättade och vaxade ögonsten gör bättre ifrån sig med glass och snusprillrester på vindrutan. FY F**********N vad lack jag blev när jag såg detta. Borta var jag kanske i 5 minuter och så detta......
För ett år sedan råkade min kompis få sin bil demolerad fast då "råkade" någon springa över bilen från motorhuv via tak och till bagageluckan med ganska självklar effekt (bucklor och dylikt).
När sådant drabbar en känns det skönt att veta att man har tillgång till garage om nätterna. Man slipper iaf den grövre vandalismen som oftast är lättare att ägna sig åt på nätterna.

//Dominik
Visa användare
2.543
azkikr
135i Cab M-sport -08
X1 Sdrive 20i M-sport LCI -13
Suzuki Ignis Sport -04
har även jag hittat snus på framrutan på M3an... jävligt äckligt...

dominik:
även jag är ekonom student här i uppsala...
e bara på B nivå iofs... men känner säkert igen dej...

/Jonas
Vad trevligt, läser du Nek B nu? Själv skall jag ta mig an Statistik B til hösten (går på FINSAM-programmet)

HA det

//Dominik

'Respect is something one earns not get'
Crusty
Johan (Wizzard): skulle inte du sälja din bil???
Blir kanske inte lika lätta när den är repad! beklagar verkligen!
M.V.H
Crusty
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
En polare till mig fick sin 325a totalt förstörd. Ligisterna sparkade in dörrar, skärmar, huv och lucka. Dom tog ochså några hopp på taket. Som du var så fick han tag i idioten och lurade honom på en del pengar...inte mer än rätt!!!

Christian
Visa användare
800
Wizzard
525Tds Touring -93
Crusty>>>
Jo jag ska sälja bilen... Repan är redan fixad!
Tur att man känner folk som kan laga :)

Som tur var så var det ju bara plastdetaljer som fick ta smällen. så Det är som sagt fixat.
Men fan så tråkigt är det.
/Johan

King of the road
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
dominik: Jo jag har också haft idioter som har gått på bilen. Inte alls trevligt.

Wizzard: Tipset är att vandalisera moppen istället för människan. Lite slangar som klipps, socker i tanken kanske?
Visa användare
800
Wizzard
525Tds Touring -93
acey>>>
Tack för tipsen :)

King of the road
Visa användare
817
BMWCoupe
525iM Touring 2003
Tror inte Aceys tips att vandalisera moppen är särskilt smart... då är man ju bara på samma låga nivå som förövaren... Men jag kan hålla med om att det är frestande! ;)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
BMWCoupe: Ja precis. Har man själv fått vara med om hur det känns är det inte lika roligt längre. En tand för en tand osv :) Bättre att förstöra moppen än att slå ut ett par tänder och bli dömd för misshandel.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.