|
|
|
|---|---|
|
Letar efter fälgar till min e39. 19" ska det vara. hade m6 fälgar till min förra 540 e39 och snygga var dom (se under mina bilar) men dessa ska jag inte ha till min nuvarende e39. Hittade några hos gummihuset. Ace scott och Ace race eller race black Vad tror ni om det? Några andra förslag? MvH Bmw 4-ever Saknar v8 ljudet | |
| BBS CH | |
| BBS LM eller liknande replikas | |
|
Har fastnat för dessa "Etabeta Alnair" Länk Men enligt min mening är dom lite väl dyra för att se till vilken "enkel" fälg det egentligen är. Har sökt en massa efter en liknade fälg,men hittar ingenting. Vet ni någon fälg med samma konstruktion fast i en billigare prisklass? |
|
|
Jag må vara gammaldags, men jag älskar Rondells Y-design, med breda och polerade kanter. I mina ögeon den snyggaste fälg som finns till BMW: Power is FUN without Control |
|
| Dom du har/hade på din 530iaM Touring -01 är en av dom snyggaste. | |
|
Sålänge de har bred kant, är silver eller krom så dom snygga. T.ex. Hamann Hm2 Länk eller Y-rondell. De får inte vara svarta eller plana :( |
|
| Färgen på fälgarna beror mycket på vilket färg du har på bilen.. svart kan passa skitfint på en del bilar.. (Dock inte på många) | |
| Chromefälgar i Skillingaryd har fina replikor till Bmw E39, ring och hör om han kan skicka en katalog till dig så du kan välja.. Billigt är det också.. | |
|
Dessa har jag på min e39 och tycker dom passar hyffsat. Länk |
|
|
Hur fått nys om riktigt billiga 19" ,men tyvärr är dom bara 8" breda. (et15) Hur tror ni det kommer att se ut? 235/35-19" kommer i så fall sitta på. Är väldigt tveksam.... |
|
|
Däckbredden är nog ok. 245:or sitter orginalmonterade på 8" breda M-fälgar. Dock är då bakfälgarna 9,5" med 275:or och det är väl där det kanske blir lite magert om du skall ha lika runtom. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.