|
|
|
|---|---|
|
Hej, Funderar på att byta min Business stereo för att få tillgång till MP3 och USB port och allt vad det innebär. Är dock lite osäker på hur snyggt det blir med eftermarknadsstereo + ram tex. Länk Har tittat runt i formet men ej hittat något bra svar. Så är det någon som har erfarenhet av detta, +/-? Länka gärna till en eller flera bilder på nätet. Tack! | |
|
Jag har precis bytt ut min stereo till en eftermarknads plus en ram som du länkar till. Jag tycker att det passar bra! Men visst, originalet passar ju bättre ;) Men smaken är som baken! |
|
|
Tackar för info Sackan! Visst, naturligvis så kan en ny stereo inte bli lika integrerad som en original. Vad jag är mest orolig för är om den nya sticker ut alldeles för mycket så att det pajar helhetsintrycket fullständigt. Har du möjlighet att kasta upp en bild på din installation? Vore guld värt! |
|
|
Varsågod det va så lite så! Kan fixa en bild under morgondagen! |
|
|
Lite försenad, men här kommer en länk till min bil där du kan se stereon. Länk |
|
|
Tack! Tycker att den ser nice & clean framifrån. Hur ser det från sidan? Sticker den ut mycket? Lite svårt att avgöra på bilden. Justa fälgar :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.