|
|
|
|---|---|
|
Om allt är så scyst som det verkar på text och bilder måste detta verkligen vara ett jätteklipp?! Länk | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Klipp nja ganska normalt prissättning om man vill att telefonen ska ringa. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Den saknar skinn vilket gör den helt ointressant för mig, och säkert många andra. Den manuella lådan väger väl upp det lite, men något klipp är det nog inte. Mina bilar: Länk |
|
|
Det va just för att den va 6-vxl med m-paket jag reagerade... Har kollat lite efter manuella 540 eftersom det lutar åt det vid nästa byte. Visst,den har inte skinn och har rullat en del mil,men tycker iaf den känns riktigt billig.. Men det beror ju såklart vad man letar efter,för mig väger en manuell låda mycket tyngre än att skinn eller inte. Men ärligt,hur många 6-vxl med m-paket som är tillverkade på 2000-talet har ni sett under 100tkr senaste tiden? |
|
| Den har ju sportstolar i alcantra.. hade jag inte tackar nej till. | |
|
Ser ut som en trevlig vagn. Tycker som Hasso att det nog är ett ganska normalt pris om man vill sälja bilen. Men är den fin och har bra historik är det nog en bra affär. Personligen tycker jag alcantara är mkt trevligt och skulle lätt välja det framför skinn. |
|
|
Min gamla bil. En kanon bil när jag ägde den. Är bekant med ägaren före mej och vi har skött bilen noga båda två. Jag vill hellre ha alcantara men det är jag de. Har du ngn fråga om bilen kan du fråga mej. |
|
|
Lite skumt att han säljer den med sorg till förmån för kombibil, men kan tänka sig att byta mot en sportbil typ corvette? Blev bara lite fundersam. Peace=) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.