|
|
|
|---|---|
|
Letar runt efter en ny året runt kärra som även kan tas ut på landsvägen för att tillfredställa ens fartbehov. Vart och provade 123d 4d innan idag och visst gick den bra men njae, karaktären i dieseln passar inte mig något vidare när det börjar bli inspirerat. Har bokat 135i på torsdag så ska ta en runda i den och risken att fastna för den är enorm har jag en känsla av. Dock har jag fått upp ögonen mest för 125:an. 218 pigga hk enligt pappret och med 1seriens m-sport chassi tycker jag det är en perfekt vardagskombination. Någon som har provat en 125a och kan ge mig ett uttalande om den? Mvh Martin | |
|
Har inte provat en 125i, men varför inte en 130i 5d? En sådan har jag haft ett par år och den fungerar ypperligt till både nöjes och vardagsbil! Du kan ju kika i min frilansarblogg för litet mer tankar kring denna modell. //Örjan C Min frilansarblogg: Länk |
|
| Har fastnat för coupen. Tycker den är riktigt läcker. 135i är ju drömmen men begagnade sådana lär dröja ett tag. | |
|
Den som väntar på något gott :-) Personligen skulle jag hellre vänta till jag hade råd med den bil jag verkligen ville ha istället för att köpa samma modell med mindre motor. En liten bil med stor motor är verkligen något speciellt hur den än ser ut! //Örjan C Min frilansarblogg: Länk |
|
| Japp risken är att jag blir helt såld på 135:an. Och då får man vänta tills de antingen dyker upp beg efter halvåret/året eller beställa sig en med leverans till efter årsskiftet :). Vill dock prova 125:an innan man bestämmer sig, så bara att gå och vänta tills en demobil dyker upp i närheten. En annan grej jag klurat på är hur många % rabatt vid nybilsköp som kan betraktas som bra? | |
|
Jag är nöjd med 10%, men 7-8 bör man kunna få utan så stora problem. //Örjan C Min frilansarblogg: Länk |
|
| Målet är 10% då känner jag mig också nöjd. Men som du säger så tror jag snarare 7-8 procent är realistiskt. Men man får ju vidga sina vyer och se vad andra handlare ger en givetvis. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.