|
|
|
|---|---|
|
Någon som kan rekommendera en verkstad som är kompetent nog att byta grenrör på en e60 m5? (inte BMW Sverige) Är inte aktuellt precis nu, men om ett par månader. Mvh Markus | |
| Och varför inte hos BMW?? | |
| bil o motorteknik i huddinge rekommenderas varmt här på AP... Det finns också en kille vid namn Patrik som jobbar i skanstulls däcks lokaler i västberga. Nu vet jag ju inte vart du håller hus men det är två bra alternativ i stockholmsområdet.... | |
|
Tack för tipset. Jag håller hus i Sthlms-området så det var ju bra :) Anledningen till att jag inte vill blanda in BMW är för att det kommer säker kosta skjortan samt att dom kommer nog börja gnälla över garantin. |
|
| Patrik som Jobbat nere på Skanstulls däck är bara att glömma ! Ursel service och Kunnandet inte på top. MKT snack lite verkstad ! Inget att rekomendera överhuvudtaget ! har två Vänner som råkat ut för han. Mer säger jag inte | |
|
Tråkigt att höra danieel! Jag har i alla fall fått ett gott intryck och bemötande de gånger jag varit där. Det absolut bästa med honom är att han tar in bilen snabbt. Oftast kan du hämta den redan samma dag alt. dagen efter. Med ett gott resultat till en bra peng. (verkar ju tyvärr inte alla hålla med om vilket är tråkigt). mackyfr: Hur har det gått? M.V.H Dennis |
|
|
räcker det inte med dom 507hk:na :) Turbo mesar skall hålla sig till höger |
|
|
Tack för svaren. Självklart räcker 507hk till men mkt vill ha mer :) Har tagit bort fartspärren/chippad samt satt på Dinan avgas och tänkte byta grenrör under vintern så man får skön sång till nästa sommar. Ev. lustgas kit från ASR engineering om ekonomin tillåter, men mindre troligt :( Evosport uppskattar att det tar 17-19 timmar och byta grenrör, så är ju inget man åker ner på närmaste OK-mack och gör direkt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.